Jern Lir Horst: Pop kultura je oduvek inspirisala stvarnost
Momir Bulatović: Vlada nije spriječila pljačku svojih građana
O stoicizmu i kad te baš zabole: Razgovor sa Markom Mansonom
Marko Vidojković: „Pikavci na plaži“ su svedočanstvo o jednom analognom vremenu, bez društvenih mreža i mobilnih telefona
Kralj koji je postao grof: Milan Obrenović pretvorio je tursku vazalnu kneževinu u naprednu evropsku zemlju, ali...
Liz Pišon: „Iskrena sam kada kažem da mi je posao najbolji na svetu!“
Intervju sa Entonijem Dorom, autorom romana „Sva svetlost koju ne vidimo“
Timur Vermes: „Previše nam je istog Hitlera“
Besteler Gaela Faja „Mala zemlja“ bavi se istorijom i identitetom
Toni Parsons: „Devojka u plamenu“ je moja najbolja knjiga
Grejem Henkok o svesti kao naučnoj misteriji
Šari Lapena o ogromnom uspehu njenog trilera „Par iz susedstva“
Nil Gejmen objašnjava kako će izgledati ekranizacija romana „Dobra predskazanja“
Slušati druge s uživanjem ‒ Razgovor Vijet Tan Nujena i Arundati Roj
Ceo vek se dičimo lošim istorijskim primerima: Dejan Mihailović o romanu „Podvizi i stradanja Grofa od Takova“, i o sudbini kralja Milana Obrenovića
Dejvid Mičel: „Dok mladost bledi istražujemo šta ostaje“
Razgovor sa Tes Geritsen
Palahnjukov intimni Klub straha
Intervju sa Bler Holden, autorkom romana „Njegova devojka“
Intervju sa Džil Santopolo, autorkom romana „Svetlost koju smo izgubili“
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.