Uslovi korišćenja

1. Opis načina isporuke robe

1.1 Status robe: „U magacinu“

Nakon završetka procesa onlajn kupovine kreira se narudžbina i roba se rezerviše u magacinu.

1.2 Status robe: „Pripremljeno za transport“

Narudžbina se iz magacina odvaja i priprema transport.

1.3 Status robe: „Čeka se na isporuku“

Za narudžbine pripremljene za transport do 15 sati radnog dana šalje se zahtev službi za isporuku.

1.4 Status robe: „Preuzeo“

Narudžbine se nalaze u pošti ili službi za isporučivanje što zavisi od vaše porudžbine

1.5 Status robe: „Isporučeno“

Narudžbina je isporučena na željenu adresu.

1.6 Status robe: „Nije isporučeno“

Narudžbina nije isporučena na željenu adresu. U napomeni će stajati razlog zašto roba nije isporučena.

2. Načini plaćanja


2.1. Pouzećem

Naručene artikle dobijate na kućnu adresu, a troškove narudžbine plaćate kuriru.

2.2 Uplatom na račun

Novac nam uplaćujete na naš tekući račun. Nakon što evidentiramo uplatu, u roku od 24 sata knjige će vam biti poslate a isporučene u skladu sa rokom za dostavu. Rok za uplatu je sedam dana.

2.3.Platnim karticama

Ako izaberete plaćanje platnim karticama, tokom procesa naručivanja bićete automatski preusmereni na sajt Banca Intesa Beograd. Banka Intesa Beograd vrši procesuiranje kartica na internetu. Na sajtu Banca Intesa Beograd unosite broj svoje kartice i ostale potrebne podatke. Banka vrši proveru vaše kartice i raspoloživost sredstava na računu, i ako imate uslove za plaćanje, rezerviše sredstva na vašem tekućem računu u vrednosti iznosa porudžbine. U slučaju uspešne rezervacije automatski vam se prosleđuje email sa svim detaljima vaše narudžbenice i detaljima transakcije. Nakon završetka plaćanja sa sajta Banca Intesa Beograd bićete ponovo prosleđeni na delfi.rs gde se kupovina završava. Podaci sa platne kartice od vašeg računara do sajta banke se prenose u zaštićenoj formi upotrebom SSL protokola, kao trenutno najsavremenije tehnologije. Sigurnost podataka prilikom plaćanja garantuje Banca Intesa Beograd i podaci o platnoj kartici niti u jednom trenutku nisu dostupni delfi.rs prodajnom mestu. Ceo sistem je organizovan u cilju maksimalne zaštite vaših poverljivih podataka i predstavalja standard za plaćanje preko interneta širom sveta.

3. Rokovi dostave

3.1 Procena roka za isporuku robe

Nakon slanja narudžbine u e-Prodavnici za isporuku robe potrebno je:

Porudžbine iz Srbije:
Isporuka kurirskom službom – 2 poslovna dana


Porudžbine iz Crne Gore i Bosne i Hercegovine:

Isporuka poštom – 2 poslovna dana. Rok isporuke za porudžbine iz Crne Gore i Bosne i Hercegovine može biti duži u zavisnosti od raspoloživosti knjiga u lokalnim Klubovima čitalaca.


Porudžbine iz inostranstva:
DHL – Međunarodna kurirska ekspresna dostava
Preporučeno vreme isporuke DHL-om je 2 radna dana za porudžbine iz Evrope, dok za ostatak sveta isporuka DHL-om traje od 2 do 3 radna dana. Za dodatne informacije možete posetiti sajt www.dhl.com ili pozvati DHL lokalnu poslovnicu.

4. Troškovi isporuke


4.1. Troškovi isporuke za područje Republike Srbije
Kurirskom službom za narudžbine koje se plaćaju platnom karticom ili poštanskom uputnicom cena dostave je 100 dinara.
Kurirskom službom za narudžbine koje se plaćaju pouzećem cena dostave je 150 dinara.


4.2. Troškovi isporuke za Crnu Goru
Isporuka poštom za narudžbine koje se plaćaju platnom karticom je 3 evra.
Isporuka poštom za pouzeća je 4 evra.

4.3. Troškovi isporuke za Bosnu i Hercegovinu
Isporuka poštom za narudžbine koje se plaćaju platnim karticama ili uplatom na žiro račun je 2,9 KM.
Isporuka poštom za pouzeća je 7 KM + 1 KM za svaku sledeću poručenu knjigu.

4.4. Troškovi isporuke za inostranstvo
Međunarodnom kurirskom ekspresnom dostavom DHL troškovi dostave iznose 1800 dinara.

Za kupce iz inostranstva mogući su dodatni troškovi carinjenja, po lokalnim zakonima i cenovnicima zemlje gde se paket isporučuje, koje određuje carina te zemlje.

Ukoliko kupac iz inostranstva odbije da preuzme naručeni paket, Laguna d. o. o. će biti primorana da kupcu naplati ukupne troškove transporta paketa, dok će ostatak novca biti vraćen kupcu.

4.5 Prikaz troškova isporuke u narudžbini

Troškovi isporuke narudžbine će biti jasno predstavljeni, izdvojeni i lako vidljivi u odnosu na cenu proizvoda, sa kojom će u zbiru formirati ukupnu cenu koja će biti jasno istaknuta i naznačena.
Laguna d. o. o. vrši predugovorno obaveštavanje svojih kupaca na način da prikazuje specifikaciju celokupne porudžbine kao i prikaz svih uslova kupovine neposredno pre ulaska kupca u proces poručivanja tj. plaćanja.

5. Pravo na odustanak od ugovora


Kupac ima pravo da odustane od ugovora u roku od 14 dana od kada mu je proizvod predat. U slučaju odustanka od ugovora, kupac treba da pošalje obaveštenje mejlom na podrska@lagunainfo.rs, kao i popunjen obrazac o odustanku od ugovora koji se može preuzeti ovde. Prilikom slanja obaveštenja i obrasca o odustajanju, kupac može, ali nije u obavezi da navede razloge svog odustanka od ugovora.

Kupac je dužan da pošalje robu u roku od 14 dana od slanja obrasca o odustanku od ugovora i sam će snositi troškove vraćanja robe, sem u slučajevima ukoliko dobije pogrešnu ili oštećenu robu.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je vraćena roba neoštećena. U slučaju oštećenja robe koje je rezultat neadekvatnog rukovanja, kupac je odgovoran za umanjenu vrednost robe koja nastane kao posledica rukovanja na način koji nije adekvatan. Ukoliko se utvrdi da je neispravnost nastupila krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i roba će biti vraćena kupcu o njegovom trošku.

Laguna d.o.o. je dužna da u roku od 14 dana nakon prijema obrasca vrati novac na račun koji je kupac naveo u obrascu, bez obzira na to da li je roba plaćena gotovinom, karticom ili uplatom na račun.

Obrazac za izjavu o odustanku od ugovora možete preuzeti OVDE.

6. Povraćaj robe

Povraćaj robe se koristi isključivo u slučaju reklamacije. Ukoliko je roba plaćena karticom putem interneta, Laguna d. o. o. je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja. Laguna d. o. o. garantuje povraćaj novca kupcu shodno ishodu reklamacionog procesa.

Više o uslovima reklamacija pogledajte pod „Reklamacije“.

Kupac ima pravo da otkaže ugovor o kupovini shodno reklamacionom procesu sajta laguna.rs.

7. Reklamacija u garantnom roku

Reklamacije se mogu podneti isključivo u slučaju kada je isporučeni proizvod oštećen, nekompletan ili ne odgovara specifikaciji narudžbine. Rok za odgovor na reklamaciju iznosi 8 dana, dok rok za rešavanje reklamacije iznosi 15 dana.

Reklamacije se šalju elektronskim putem – na mejl podrska@lagunainfo.rs. Nakon prijema reklamacije, ona će biti razmotrena i u roku od osam dana od podnošenja reklamacije kupac će biti obavešten o ishodu reklamacionog procesa.

Laguna d.o.o. će potrošaču koji izjavljuje reklamaciju elektronskim putem potvrditi prijem reklamacije.

7.1 Saobraznost

Saobraznost robe ugovoru se utvrđuje isključivo prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom, odnosno specifikacijom robe.

Laguna d.o.o. je odgovorna za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača.

Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala preuzimanja i isporuke, snosi Laguna d.o.o.

8. Izjava o zaštiti privatnosti i prikupljanju ličnih podataka korisnika i njihovom korišćenju

Polisa privatnosti
Naše obaveze u očuvanju privatnosti korisnika


Laguna se zalaže za očuvanje principa privatnosti u sakupljanju, korišćenju i zaštiti korisničkih informacija. U skladu sa ovim načelima Laguna d. o. o.:

– Dostavlja obaveštenja korisnicima po ustaljenoj praksi.
– Omogućava izbor na koji način će se podaci koristiti u marketinške svrhe.
– Obezbeđuje mogućnost ažuriranja ili promene podataka.
– Ograničava dostupnost vaših informacija.
– Omogućava kontakt u vezi sa pitanjima o zaštiti privatnosti.

Laguna d. o. o. visoko ceni odnos koji ima sa svojim kupcima i odgovorno je posvećena upravljanju informacijama o korisnicima. Velika pažnja je usmerena ka čuvanju ličnih informacija, u skladu sa postojećim zakonima o privatnosti i u skladu sa internim standardima i praksi.

Polisa zaštite privatnosti Laguna d. o. o.

Ova polisa opisuje informacije i praksu u zaštiti privatnosti koja se primenjuje u maloprodajnim objektima Laguna d. o. o., veb-stranicama laguna.rs i svim drugim lokacijama, prilikama i dešavanjima na kojima Laguna d. o. o. prikuplja informacije u njihovo ime. Kada nam prosledite svoje lične informacije, pristajete na praksu korišćenja informacija na način kako je to opisano u ovoj polisi.

Primenjivost ove polise ne važi na veb-stranicama van domena laguna.rs i Laguna d. o. o., a kojima se pristupa sa Laguninim veb-stranica putem veza ka drugim internet prezentacijama koje su u vlasništvu trećeg lica. Želimo da vas podstaknemo da pročitate polise o zaštiti privatnosti ovih drugih internet stranica kako bi saznali na koji način oni sakupljaju, koriste, razmenjuju i obezbeđuju vaše podatke.


Tipovi obaveštenja korisnicima

– Oglasi
– Lifleti
– Newsletter
– Poštanska pisma
– Katalozi
– Telefonski pozivi

Tipovi prikupljenih informacija

Informacije koje Laguna d. o. o. može prikupljati su:
– Vaše kontakt informacije (ime, prezime, poštanska i imejl adresa, broj telefona)
– Informacije za naplatu i isporuku (broj platne kartice, adresa za isporuku)
– Informacije ličnog izbora (lista željenih proizvoda, komentari o ponuđenim proizvodima)

Prikupljanje informacija

U toku kupovine ili tokom korišćenja naših servisa ili usluga, možemo vam zatražiti vaše lične informacije. To se može desiti u sledećim slučajevima:

– prilikom onlajn registracije korisničkog naloga
– pri kupovini proizvoda
– korišćenjem nekog servisa ili usluge
– pri dostavi
– pristupanjem čitalačkom klubu
– učestvovanjem u nagradnim igrama, poklonima, anketama i istraživanjima
– uspostavljanjem kontakta preko veb-stranica ili direktno u Laguninin knjižarama
– učestvovanjem u drugim aktivnostima Laguninog kluba čitalaca

Korišćenje informacija

Prikupljene informacije se koriste u sledećim slučajevima:

– popunjavanje formi u zahtevima za informacijama
– organizacija i administracija čitalačkog kluba
– obezbeđivanje i pružanje korisničkih servisa
– organizacija i administracija nagradnih igara, poklona, anketa i istraživanja
– ponuda novih proizvoda i servisa
– poboljšanje efektivnosti naših veb-stranica, marketinških aktivnosti, servisa i ponude
– sprovođenje istraživanja i analiza
– slanje informacija u marketinške svrhe
– obavljanje drugih poslovnih aktivnosti

Prikupljanje informacije o drugim osobama ili od drugih osoba

Ukoliko nam dostavite informaciju o drugim osobama ili ako druge osobe dostave informacije o vama, one će biti korišćene samo u svrhe za koje su i dostavljene. Kao primer ovog tipa informacija možemo da navedemo adresu prijatelja na koju će biti dostavljena porudžbina ili imejl adresa prijatelja koja je zabeležena preko opcije „Preporučite prijatelju“ ili preko nekih drugih opcija.

Prosleđivanje ličnih informacija

Laguna.rs ne prodaje i ne iznajmljuje vaše lične podatke trećim licima.

Mogućnost neprihvatanja marketinških aktivnosti

Jednom kada prikupimo vaše podatke, možemo vam poslati marketinška obaveštenja koja sadrže povoljne ponude, promocije, prodajne akcije i ostale sadržaje. U svakom trenutku imate opciju neprihvatanja budućih marketinških obaveštenja Laguna.rs.

Za prestanak primanja marketinških obaveštenja, molimo vas da preduzmete neku od sledećih opcija:

– Sledite uputstva za odjavu u primljenim marketinškim obaveštenjima koja smo vam poslali.
– Preko Laguninog kol-centra na broj telefona 011/3341-711.
– Putem slanja imejla na adresu klub@laguna.rs sa temom „Odjava“.
– Putem poštanske adrese :
Laguna d. o. o.
Resavska 33
11 000 Beograd

Pri slanju imejla ili poštanskog pisma, molimo vas da upišete svoje puno ime i prezime, adresu, broj telefona, imejl adresu i da specifično naznačite koji tip marketinškog oglašavanja (npr. imejl, direktna poštanska pisma ili telefonske pozive) ne želite da dobijate. Na taj način će biti osigurana vaša identifikacija u našem sistemu kako bi uspešno procesirali vaš zahtev.

Laguna.rs će preduzeti neophodne korake kako bismo sproveli vaš zahtev za prestanak dobijanja marketinških obaveštenja. Zbog obrade podataka, poštanskih i sistemskih rokova, ova procedura može potrajati 10 radnih dana za imejl poruke i 6 nedelja za direktno slanje pošte. Dok ova promena ne stupi na snagu, moguće je da ćete u tom periodu i dalje dobijati naša marketinška obaveštenja.

Kada se odjavite od prijema marketinških obaveštenja, moguće je da ćete i dalje dobijati poslovna obaveštenja kao što su potvrde o naručivanju robe, informacije o povraćaju robe, informacije o članskom statusu u Klubu čitalaca ili ostala obaveštenja koja se tiču kompanije Laguna.

Obezbeđivanje sigurnosti za lične podatke

Bilo da kupujete putem interneta ili u našim knjižarama, primenjuju se mere bezbednosti i razumne predostrožnosti kako bi se sprečio gubitak, zloupotreba i neovlašćeni pristup vašim ličnim podacima koji su pod našom kontrolom. Laguna.rs ne može da osigura ili garantuje sigurnost bilo kog podatka koji se prosleđuje putem elektronske pošte, tako da to radite na sopstvenu odgovornost.

S obzirom na to da je sigurnost vaših ličnih podataka visoki prioritet, preduzet je određen broj akcija kako bi omogućio pouzdan, tačan i siguran transfer podataka. Veb-stranice laguna.rs koriste tehnologiju enkripcije, kao što je Secure Sockets Layer (SSL), kako bi se zaštitili vaši lični podaci tokom transfera podataka. SSL vrši enkripciju podataka iz porudžbine, kao što su vaše ime, prezime, adresa i broj kreditne kartice.

Kako bi podigli nivo sigurnosti, prilikom kreiranja korisničkog naloga na našim veb-stranicama, potrebno je da odaberete ličnu šifru koja bi trebalo da sadrži od 6 do 30 slovnih karaktera uključujući kombinaciju slova i brojeva. Lično ste odgovorni za očuvanje tajnovitosti vaše šifre ili podataka o korisničkom nalogu.

Korišćenje internet kolačića (Cookies), ostalih tehnologija i trećih lica za prikupljanje podataka

Internet kolačić je mala datoteka koju veb-stranica ili imejl poruka šalje vašem internet čitaču, koji ga onda može sačuvati na vašem hard-disku. Naše veb-stranice i imejl poruke koriste internet kolačiće kako bi maksimalno personalizovali proceduru kupovine na našim veb-stranicama. Kolačići simuliraju neprekidnu konekciju. Oni omogućavaju čuvanje informacija o vašim podešavanjima i sesijama i dozvoljavaju pristup veb-stranicama bez ponovne personalizacije.

Veb-čitač (browser) može se podesiti da ne prihvata internet kolačiće. U tom slučaju ćete biti u mogućnosti da gledate naše veb-stranice, ali nećete moći da kreirate korisnički nalog ili da napravite porudžbinu.

Naš veb-server automatski sakuplja informacije kao što su adresa (URL) veb-stranice sa koje ste došli, koje stranice ste posetili na našoj internet prezentaciji, koji veb-čitač koristite za pregled naših veb-stranica i ostale statističke podatke koji nam pomažu da shvatimo i razumemo kako posetioci koriste naše veb-stranice.

Veb-stranice laguna.rs koriste servise koje obezbeđuju treća lica i koja u naše ime, putem interneta, analiziraju saobraćaj i njihovu posećenost. Na taj način mogu biti prikupljane anonimne informacije o vašim posetama našim veb-stranicama i vašoj interakciji sa našim oglašavanjima. Za te potrebe se mogu koristiti tehnologije slične onima koje smo opisali u prethodnim pasusima, kako bi se izmerila efikasnost oglašavanja i imejlova.

Ažuriranje ličnih podataka

Laguna.rs želi da vaši lični podaci budu tačni i kompletni. Obezbedili smo nekoliko različitih metoda za njihovo ažuriranje.

Ako ste kreirali korisnički nalog na laguna.rs veb-stranicama, možete ažurirati svoje podatke nakon prijave.

1. Pozovite naš kol-centar na broj telefona: 011/3341-711
2. Pošaljite zahtev na imejl: klub@laguna.rs
3. Pošaljite zahtev na poštansku adresu:
Laguna d. o. o.
Resavska 33
11000 Beograd

U slučaju da šaljete imejl ili poštansko pismo, molimo vas da obezbedite aktuelne informacije i promene koje želite da budu napravljene.

Sakupljanje informacija od dece

Laguna.rs putem interneta neće svesno ili namerno sakupljati lične podatke dece koja su mlađa od 13 godina. Zalažemo se za zaštitu prava dece!

Kontakt

Ukoliko imate pitanja ili pritužbe koje se tiču privatnosti i sigurnosti vaših podataka, ili ukoliko imate saznanja ili sumnju o narušavanju privatnosti ili sigurnosti, molimo vas da nam se obratite na neki od sledećih načina:

1. Pozovite naš kol-centar na broj telefona: 011/3341-711
2. Pošaljite imejl na: info@laguna.rs
3. Pošaljite pismo na poštansku adresu:
Laguna d. o. o.
Resavska 33
11000 Beograd

9. Zaštita poverljivih podataka o transakciji prilikom online kupovine

Prilikom kupovine u internet prodavnici laguna.rs poverljive informacije se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najaktuelnije (State of the Art) tehnologije.

Sigurnost podataka prilikom kupovine garantuje procesor platnih kartica Banca Intesa AD Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke. Nijednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.