Laguna - Igor Arih - Knjige o kojima se priča
Igor Arih

Igor Arih

Igor Arih je rođen 1964. godine u Vodnjanu, u Istri. Posle deset godina partnerstva i kreativnog rada u agenciji „Futura“, odlučio je da krene putem samostalnosti i osnovao svoju agenciju. Njegova želja je bila da vodi tim sa visokim merilima za kreativno stvaranje i produbljenog razumevanja novih dvosmernih komunikacionih kanala nastalih pojavom interneta. U agenciji je trenutno zaposleno deset ljudi. Kao osnovna ćelija, agencija vodi brigu o odabranom broju spoljnih naručilaca i o vlastitim proizvodima, kao što su robna marka Wannabesociety.com, muzička izdavačka kuća sa studiom „Dom slobode“ i realizacija likova Mujo i Haso Superstars. Razvoj vlastitih robnih marki i produbljeno razumevanje muzike kao krajnje nematerijalnog proizvoda za Igora su velika inspiracija za vođenje tuđih marki. Igor voli da nas podseti da je rokenrol inicirao globalizaciju kakvu danas poznajemo. Na tu temu je knjigu Dinamične komunikacije napisao kao vodič oglašivačima u aktuelnim vremenima tranzicije iz jednosmernih u dvosmerne medije: kada i kako odustati od klasičnog oglašavanja u kom ciljamo stotinu da pridobijemo jednog i po uzoru na rokenrol ciljati jednog da pogodimo stotine (hiljade, milione).

Za svoju kreativnost Igor je dobio više međunarodnih nagrada na takmičenjima u oglašivačkoj i dizajnerskoj kreativnosti. Bio je član žirija za štampu u Kanu 1997. godine, do sada jedini slovenački predstavnik u žiriju najvećeg svetskog festivala oglašavanja. Kasnije je sarađivao i kao član žirija festivala „Zlatni bubanj“ u Portorožu 1998, 1999, 2001. godine, član žirija Slovenačkog festivala oglašavanja 2001, 2004, 2005. godine i „Idea festivala“ u Novosibirsku 2001. godine. Danas Igor ima specifično viđenje festivala. Svoje radove je prestao da šalje na ocenjivanja i tvrdi da bi taj prostor morao da se otvori samo za mlade koji se tek afirmišu u oglašivačkom poslu.

Igor Arih: Ja sam Bog

07.12.2015.
Igor je osnovao jednu od prvih marketinških agencija na teritoriji bivše Jugoslavije, sarađivao je s najpoznatijim regionalnim i svetskim brendovima, poznatim ličnostima i manifestacijama. Bio je sara...
više

Intervju – Igor Arih: Kad jednom kreneš da se kotrljaš nizbrdo...

25.02.2016.
Igor Arih, jedan od najvećih marketing stručnjaka iz regiona u svom proglasu nove komunikološke epohe, knjizi Budi voda -- Osnove dinamičnih komunikacija i sedam komunikacijskih grehova, u izdanju Lag...
više

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

01.02.2016.
Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa ogla...
više

Saznajte osnove dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova

25.01.2016.
Pozivamo vas na promociju knjige „Budi voda“ Igora Ariha u petak, 29. januara u 18 sati u Delfi Caféu u SKC-u.   O knjizi će govoriti marketinški stručnjak Branimir Brkljač i autor Igor Arih. ...
više

Nova izdanja u svim knjižarama

30.12.2015.
U svim knjižarama Delfi i Laguninim klubovima čitalaca u prodaji se nalazi 19. izdanje romana „Poslednje proleće u Parizu“ Jelene Bačić Alimpić. U prodaji se nalaze i 13. izdanje romana „Misterija ...
više

„Budi voda“ Igora Ariha predstavljena u Communisu

21.12.2015.
Igor Arih, jedan od najinventivnijih regionalnih marketinških stručnjaka, održao je 18. decembra u advertajzing agenciji Communis DDB predavanje o novom pristupu komunikaciji i predstavio svoju knjigu...
više

„Budi voda“ Igora Ariha od srede u prodaji

01.12.2015.
„Ciljamo jednog da bismo ih pridobili sto, ne sto da bismo osvojili jedno.“   Inovativna knjiga „Budi voda“ o osnovama dinamičnih komunikacija i sedam smrtnih komunikacijskih grehova naći će se...
više
pobednici nagradnog foto konkursa kafoknjigoljupci  laguna knjige Pobednici nagradnog foto-konkursa „Kafoknjigoljupci“
23.04.2021.
Da su dobra knjiga i šolja omiljene kafe savršena kombinacija, još jednom smo se uverili zahvaljujući konkursu „Kafoknjigoljupci“, koji su Laguna i Nescafé organizovali za sve kojima je čitanje uz isp...
više
treća knjiga seoba laguna knjige Treća knjiga seoba
23.04.2021.
Postoji nešto u priči o ruskim Nemcima što podseća na nespokojnim neprekidnim seobama Srba koje je najbolje opisao Crnjanski u „Drugoj knjizi Seoba“. „Njihove duše, odgajane u stalnoj potrazi za srećo...
više
uživajte u dobrim knjigama za vreme praznika laguna knjige Uživajte u dobrim knjigama za vreme praznika
23.04.2021.
Laguna i Delfi knjižare pobrinuli su se da tokom uskršnjih i prvomajskih praznika ne budete uskraćeni za knjige koje želite da čitate. Od četvrtka 29. aprila do utorka 4. maja sve što poručite preko s...
više
šta odabrati tokom dečjih dana kulture  laguna knjige Šta odabrati tokom Dečjih dana kulture?
23.04.2021.
Na spisku najtraženijih knjiga za mališane u poslednje vreme obavezne su one koje govore o velikim ljudima koji su ostavili značajan trag u istoriji i umetnosti. Upravo takvi su naslovi: „20 izuzetnih...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politkom korišćenja kolačiča.