Laguna - Bukmarker - Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha - Knjige o kojima se priča
Nova epizoda podkasta svake srede u 20 sati na našem Jutjub kanalu
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoPodkastNagradeKalendar

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju.
 
Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta.


 
Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.
 
Igor Arih je svoju knjigu predstavio na promociji u knjižari Delfi u SKC-u i o njoj razgovarao sa Branimirom Brkljačem i u isto vreme demonstrirao osnovni princip na kome počivaju dinamične komunikacije i sama knjiga.
 
Oni su istakli da informacija od koje želimo rezultat, efekat kod publike, na mora biti plasirana širokoj masi, slučajno pogađajući pravu, nego je šaljemo najužem krugu odabranih, pri čemu to može biti samo jedan čovek, pravi, onaj koji tu informaciju može da proširi do ciljanih drugih kojima će biti od koristi i koji će se na nju odazvati.
 
Branimir Brkljač, neko ko je uspeo u svetu direktne komunikacije sa publikom, budući da je osmislio izuzetno uspešan koncept TV šopa, veruje u kvalitet knjige jer govori o komunikaciji koju je on primenjivao u svojim regionalno uspešnim poslovnim projektima.
 
Igor Arih je Branimira Brkljača uverio u važnost knjige jer promoviše kvalitet proizvoda i usluga. Brkljač će prilikom sledećeg Arihovog susreta sa publikom pozvati stotinu odabranih ljudi i time je osnovna ideja knjige da ciljamo jednog da bismo pridobili stotinu, a ne stotinu da bismo pridobili jednog, sprovedena u delo.

  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
vedrana rudan u svojoj najboljoj ulozi novo dopunjeno izdanje knjige strah od pletenja  laguna knjige Vedrana Rudan u svojoj najboljoj ulozi! Novo dopunjeno izdanje knjige „Strah od pletenja“
23.12.2025.
Beskompromisna kao i uvek, Vedrana Rudan u obnovljenom izdanju knjige „Strah od pletenja“, osveženom novim pričama, uz humor i pronicljivost, piše o svemu što nas se dotiče. Smeje se svemu, pa i vlast...
više
pero zubac u novosadskoj delfi knjižari jovan jovanović zmaj u petak od 18 00 laguna knjige Pero Zubac u novosadskoj Delfi knjižari „Jovan Jovanović Zmaj“ u petak od 18.00
23.12.2025.
Poslednje dane 2025. godine obeležiće susret čitalaca sa Perom Zupcem u Delfi knjižari „Jovan Jovanović Zmaj“ u Novom Sadu, zakazan za petak 26. decembra, od 18 sati. Knjiga „Lenka Dunđerska“ P...
više
promocija knjige bilo nekad u srbiji momčila petrovića 23 decembra u knjižari delfi skc laguna knjige Promocija knjige „Bilo nekad u Srbiji“ Momčila Petrovića 23. decembra u knjižari Delfi SKC
23.12.2025.
U utorak 23. decembra 2025. godine od 18 sati, u knjižari Delfi SKC, biće predstavljena nova knjiga Momčila Petrovića „Bilo nekad u Srbiji“. Pored autora, o knjizi zanimljivih priča koje pokazuju i do...
više
promocija knjige smij se u inat svemu i druženje sa dizgramom 26 decembra laguna knjige Promocija knjige „Smij se u inat svemu“ i druženje sa Dizgramom 26. decembra
22.12.2025.
U petak 26. decembra od 18 sati u Bukmarker kafeteriji knjižare Delfi SKC biće predstavljena nova Dizgramova knjiga u izdanju Lagune „Smij se u inat svemu“. Autor bestselera „Sebi duguješ sve“ ...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.