Laguna - Bukmarker - Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju.
 
Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta.


 
Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.
 
Igor Arih je svoju knjigu predstavio na promociji u knjižari Delfi u SKC-u i o njoj razgovarao sa Branimirom Brkljačem i u isto vreme demonstrirao osnovni princip na kome počivaju dinamične komunikacije i sama knjiga.
 
Oni su istakli da informacija od koje želimo rezultat, efekat kod publike, na mora biti plasirana širokoj masi, slučajno pogađajući pravu, nego je šaljemo najužem krugu odabranih, pri čemu to može biti samo jedan čovek, pravi, onaj koji tu informaciju može da proširi do ciljanih drugih kojima će biti od koristi i koji će se na nju odazvati.
 
Branimir Brkljač, neko ko je uspeo u svetu direktne komunikacije sa publikom, budući da je osmislio izuzetno uspešan koncept TV šopa, veruje u kvalitet knjige jer govori o komunikaciji koju je on primenjivao u svojim regionalno uspešnim poslovnim projektima.
 
Igor Arih je Branimira Brkljača uverio u važnost knjige jer promoviše kvalitet proizvoda i usluga. Brkljač će prilikom sledećeg Arihovog susreta sa publikom pozvati stotinu odabranih ljudi i time je osnovna ideja knjige da ciljamo jednog da bismo pridobili stotinu, a ne stotinu da bismo pridobili jednog, sprovedena u delo.

  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
megi o farel maštovito oživljavanje istorije laguna knjige Megi O’Farel: Maštovito oživljavanje istorije
15.07.2024.
Autorka bestselera i dobitnica brojnih prestižnih književnih priznanja Megi O’Farel govori nam o inspiraciji za svoj roman „Portret jednog braka“, istraživanju istorijskih izvora, pisanju o stvarnim l...
više
ivan tokin moja duša je od limuna laguna knjige Ivan Tokin: Moja duša je od limuna
15.07.2024.
Pisac Ivan Tokin objavio je reizdanje bestselera „Najnormalniji čovek na svetu“, zbog čega ga u prethodnim nedeljama „cimaju“ za intervju. Stefan Tošović je s Tokinom „trošio“ jedan lagani razgov...
više
o zbirci ukrštene reči stihovanje usamljenog hodača laguna knjige O zbirci „Ukrštene reči”: Stihovanje usamljenog hodača
15.07.2024.
Rokenrol pesnici: zanimljiva i, nažalost, nekako još neodređena, nerado priznata kategorija. Šta ih čini, po čemu ih prepoznajemo? Da li njihovi stihovi odvojeni od muzike deluju osakaćeno, bez snage ...
više
prikaz knjige persijanci prva supersila drevnoga sveta laguna knjige Prikaz knjige „Persijanci“: Prva supersila drevnoga sveta
15.07.2024.
Ako ste pratili trenutno aktuelnu Netfliksovu doku-seriju „Aleksandar Veliki: Rađanje boga“, verovatno ste kao jednog od stručnih naratora zapazili izvrsnog velškog profesora Lojda Levelina-Džounsa ka...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.