Laguna - Bukmarker - Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Održana promocija knjige „Budi voda“ Igora Ariha

Uzbudljiva autobiografska priča Igora Ariha, jednog od najvećih regionalnih marketinških stručnjaka, ispričana je u knjizi „Budi voda“. Ovo je istovremeno nekonvencionalni izvornik novog pristupa oglašavanju.
 
Utemeljujući svoje zaključke na neposrednom iskustvu, autor klasično oglašavanje proglašava mrtvim, demistifikuje advertajzing branšu i uverljivo predstavlja univerzalno primenjiv model komunikacije zasnovan na tradicionalnim vrednostima poštenja i kvaliteta.


 
Na primeru svojih uspeha i grešaka, duhovito povezujući rokenrol, religiju i odnose s javnošću, upoznaće čitaoca sa izvanrednim rezultatima primene drevnih i danas potisnutih principa komunikacije i ispisati izuzetno edukativnu, zabavnu i praktičnu knjigu – dragocenu kako menadžerima svih profila tako i svakome ko nastoji da korenito unapredi svoju komunikaciju sa svetom.
 
Igor Arih je svoju knjigu predstavio na promociji u knjižari Delfi u SKC-u i o njoj razgovarao sa Branimirom Brkljačem i u isto vreme demonstrirao osnovni princip na kome počivaju dinamične komunikacije i sama knjiga.
 
Oni su istakli da informacija od koje želimo rezultat, efekat kod publike, na mora biti plasirana širokoj masi, slučajno pogađajući pravu, nego je šaljemo najužem krugu odabranih, pri čemu to može biti samo jedan čovek, pravi, onaj koji tu informaciju može da proširi do ciljanih drugih kojima će biti od koristi i koji će se na nju odazvati.
 
Branimir Brkljač, neko ko je uspeo u svetu direktne komunikacije sa publikom, budući da je osmislio izuzetno uspešan koncept TV šopa, veruje u kvalitet knjige jer govori o komunikaciji koju je on primenjivao u svojim regionalno uspešnim poslovnim projektima.
 
Igor Arih je Branimira Brkljača uverio u važnost knjige jer promoviše kvalitet proizvoda i usluga. Brkljač će prilikom sledećeg Arihovog susreta sa publikom pozvati stotinu odabranih ljudi i time je osnovna ideja knjige da ciljamo jednog da bismo pridobili stotinu, a ne stotinu da bismo pridobili jednog, sprovedena u delo.

  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna
  • laguna


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
odgovori koji su neophodni nikad bolja sve o famoznoj menopauzi u prodaji od 24 aprila laguna knjige Odgovori koji su neophodni: „Nikad bolja: Sve o famoznoj menopauzi“ u prodaji od 24. aprila
23.04.2024.
Ginekološkinja Šila de Liz prihvatila se odgovornog zadatka i u knjizi „Nikad bolja: Sve o famoznoj menopauzi“ dala detaljan vodič i odgovore na mnoga pitanja za važan period života žene. Ova knjiga p...
više
sjajne akcije za svetski dan knjige  laguna knjige Sjajne akcije za Svetski dan knjige!
23.04.2024.
Dan koji cela planeta obeležava kao Svetski dan knjige je 23. april. Ali kada ste knjigama okruženi svaki dan kao mi u Laguni, onda je za nas svaki dan Dan knjige! Ipak, u nedelji kada svi pose...
više
rajko grlić 23 aprila u kc grad, u okviru programa booking balkan  laguna knjige Rajko Grlić 23. aprila u KC Grad, u okviru programa „Booking Balkan“
22.04.2024.
U okviru književnoumetničke platforme „Booking“, Kulturni centar Grad organizuje programski segment pod nazivom „Booking Balkan“, u kom će 23. aprila od 18 sati gostovati Rajko Grlić, jedan od najznač...
više
obaveštenje o radnom vremenu delfi knjižara i isporuci pošiljaka tokom predstojećih praznika laguna knjige Obaveštenje o radnom vremenu Delfi knjižara i isporuci pošiljaka tokom predstojećih praznika
22.04.2024.
Obaveštavamo vas da od 1. do 6. maja nećemo vršiti obradu i slanje porudžbina, već prvog sledećeg radnog dana. Porudžbine napravljene od 7. maja biće obrađivane po redovnoj proceduri i važiće standard...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.