Marsel Marlije

Marsel Marlije

Marsel Marlije (1930–2011) bio je belgijski ilustrator. Ubrzo pošto je prvi put objavljena 1954. godine, Maja je postala pravi fenomen u izdavaštvu i u književnosti za decu. Edicija koja broji preko 50 naslova objavljena je u više od 50 miliona primeraka samo u Francuskoj, i u još 30 miliona primeraka na 30 svetskih jezika. 

Posle smrti svog dugogodišnjeg prijatelja, kolege i pisca Žilbera Delaea, nastavio je da stvara Maju sa novim autorima.

Recenzija: „Maja - Pričice za čvrst san“ ‒ Žilber Delae i Marsel Marlije

21.11.2017.
Ajnštajn je rekao: „Ako želite da vaša deca budu inteligentna čitajte im bajke. Ako želite da budu mnogo inteligentna, čitajte im još više bajki“. Da li se slažete sa ovom konstatacijom? Većina vas bi...
više
boka kotorska ima kulturnu autonomiju čak i kad je ne traži laguna knjige Boka Kotorska ima kulturnu autonomiju čak i kad je ne traži
19.07.2019.
Nikola Malović je, ne računamo li klasike poput Sima Matavulja koji je predavao italijanski jezik u Srpskoj pomorskoj školi u Herceg Novom – najnagrađivaniji srpski obalni pisac, imalac 10 nagrada, au...
više
volite skandinavske trilere ovo je akcija za vas  laguna knjige Volite skandinavske trilere? Ovo je akcija za vas!
19.07.2019.
Nakon što je Ju Nesbe napravio proboj na svetskom nivou svojim romanima sa problematičnim inspektorom Harijem Huleom u glavnoj ulozi, upoznali smo još jednog sjajnog skandinavskog pisca. Lejf G. V. Pe...
više
nova izdanja domaćih autora laguna knjige Nova izdanja domaćih autora
19.07.2019.
Na policama knjižara uskoro će se naći šesto izdanje knjige „Tri čvora na trepavici“ Ljubivoja Ršumovića. U ovim pričama o detinjstvu i odrastanju krije se trag beskrajne ljudske mudrosti i umeća post...
više
memoari tvorca najkija umetnost pobede fila najta u prodaji od 25 jula laguna knjige Memoari tvorca Najkija – „Umetnost pobede“ Fila Najta u prodaji od 25. jula
19.07.2019.
U knjizi „Umetnost pobede“ Fil Najt, osnivač i direktor Najkija, prvi put priča o počecima kompanije koja je s vremenom postala jedan od najprepoznatljivijih svetskih brendova. Ova knjiga nam pruža mo...
više