Ne znam da li je moja priča dovoljno snažna da bude tragedija, mada se dogodila gomila sranja. Ljubavna priča svakako jeste, ali ona je počela da se odvija tek na pola čitavog sranja, a do tada ne samo da sam izgubio osmogodišnjeg sina već i kuću i atelje u Sidneju, gde sam nekad bio slavan koliko jedan slikar može očekivati da bude u svom dvorištu.
Ovako počinje Kerijev novi emocijama nabijen roman. Umetnik Mesar Koska i njegov poremećeni brat stokilaš Hju pripovedaju o dogodovštinama i nevoljama koje su ih zadesile nakon što su se cene Mesarevih slika stropoštale a njegove nedaće sa pićem pogoršale. Prinuđeni su da se odsele na sever Novog Južnog Velsa. U trošnoj kućici, nekad poznati umetnik primoran je da kao nadzornik brine o imanju svog najvećeg kolekcionara i da se stara o svom bratu čudaku. A onda se jedne olujne noći pojavljuje tajanstvena Marlin, u Manolo Blanik cipelama. Tvrdeći da njihov sused, inače prijatelj jednog od braće, poseduje originalno delo Žaka Lebovica, ona ubrzo pokreće lanac događaja koji će ih možda sve dovesti do ivice propasti.
Piter Keri još jednom pokazuje izuzetan osećaj za jezik. Krađa je ljubavna priča sasvim druge vrste. Ovaj sjajni roman, čija se radnja prostire od australijskih divljih zabiti, preko Tokija do Menhetna i koji istražuje teme kao što su umetnost, prevara, odgovornost i iskupljenje, na trenutke će vas i nasmejati.
„Keri je romanopisac koga krase domet i raspon... čitaoci se raduju njegovim romanima jer nikad nisu sigurni šta će sledeće izvesti – sigurni su jedino da će to ostvariti umetničkom rukom i krajnje neustrašivo.“
Tajms
„Bez sumnje, nadmoćan literarni glas postkolonijalne Australije. On voli da rizikuje.“
Gardijan