Besplatna isporuka na teritoriji Republike Srbije

Hitovi domaće i svetske književnosti u Noći knjige

I ova Noć knjige doneće čitaocima brojne novite domaće i svetske književnosti.

Laguna ekskluzivno objavljuje novu knjigu proslavljenog reditelja, scenariste i pisca Gorana Markovića „Beogradski trio“. Sa neskrivenim referencama na Darelov roman „Aleksandrijski kvartet“, Goran Marković ispisuje dramatičnu povest o ljubavnom trouglu koja se odvija u posleratnom Beogradu. On pritom uspeva da nam sivilo jugoslovenske svakodnevnice u epohi hladnog rata prikaže očima jednog stranca, isplete uverljivu priču sa poznatim istorijskim ličnostima i tako na originalan način osvetli nemile događaje i pojedinosti iz oskudnih vremena Informbiroa.

Dugo iščekivani novi roman Branka Rosić „Za sutra najavljuju konačno razvedravanje“ donosi dinamičnu i uzbudljivu priču o ljudima koji su skupo platili cenu slave. U svetu gde se uspeh meri brojem rasprodatih koncerata i neprestanim obaranjem rekorda gledanosti, sasvim običan život podjednako je i luksuz i propast.

„Ženski razgovori“ Duška Radovića ponovo će oživeti u Laguni! Ovo je zbirka duhovitih priča iz ugla različitih žena (i muškaraca) o ljubavi, sreći i zajedničkom življenju. Posmatrajući muški svet iz ženske perspektive u dramskim crticama, Radović kroz humor ali i gorčinu analizira ono što svakodnevno živimo. Ironična ali dobrodušna, knjiga u kojoj će se svako pronaći.

Posle više od sedam godina, Vesna Radusinović predstavlja novi roman „Vatra i led“, uzbudljivu modernu priču o ljubavi, praštanju, licemerju i smrti. Ovo je roman o stvaranju veza koje nadilaze sve ono što je duboko uvreženo u srpskom mentalitetu, o surovosti koja se krije u svakom čoveku, o večnoj gladi za moći i eroziji emocija.

„Gospodin Pogrešni“ Mirjane Bobić Mojsilović je roman o slikaru, narcisu, ljubavnicama, o slikama, umetnosti, čudnom prijateljstvu. O sebičnosti. O strahu od ljubavi, strahu od vezivanja i strahu od smrti. Slike nagih žena na izložbi u Beogradu otvaraju riznicu priča o erosu i tanatosu, o promašenim ljubavima i jednom uspešnom i usamljenom životu umetnika koji je voleo svoja dela više od svojih muza.

„Više se ne bojim“ je autobiografija Gabriela Đukanović. Kad je autorka spoznala prirodu prisustva koje je vodi od detinjstva, iz nje su potekle ispovedne reči od kojih je sazdana ova knjiga. Odrastanje u Rumuniji za vreme vladavine Čaušeskua, sazrevanje mlade rukometašice, međunarodna karijera rumunske reprezentativke, sudbinski preokret nastao dolaskom u Crnu Goru – samo su delići autobiografske priče o davno započetoj potrazi za istinom i smislom.

Laguna ekskluzivno u Noći knjige predstavlja peti roman iz bestseler serijala Lusinde Rajli „Sedam sestara“, „Mesečevu sestru“ koja prenosi čitaoce u veličanstvene škotske visove i u ciganske pećine Granade neposredno pred Španski građanski rat, i prepliće priče dve žene koje tragaju za svojom sudbinom, izlažući se riziku da izgube priliku za ljubav.

„Kuća na jezeru“ Kejt Morton će vas preneti u kornvolske predele, razvejati vam brige dok se suočavate sa iskušenjima njenih junaka, a pre svega – podsetiće vas zbog čega toliko volite da čitate.

Iz pera jednog od najomiljenijih svetskih pisaca i autora brojnih bestselera Bila Brajsona stiže živo, nostalgično i urnebesno prisećanje na odrastanje pedesetih godina dvadesetog veka u knjizi „Život i doba Malog Groma“.

„Tom Gejts je apsolutno fantastičan“ glasi naslov novog romana Liz Pišon ali će se sa ovom ocenom složiti i svi mališani koje je Tom Gejts opčinio. U petom nastavku svetski poznatog serijala Tom Gejts se stvarno raduje odlasku na rekreativni školski izlet (samo da još nađe prijavu). I Dilija jedva čeka da nestane. A tamo ga čeka gomila zabavnih aktivnosti i komičnih situacija.

Oni su blizanci Nikola i Tesla koji koriste svakodnevne predmete da naprave elektromagnete, priručne rakete i druge spravice, koje i vi možete da načinite. „Nikola i Tesla: Opasna laboratorija visokog napona“ je neverovatno uzbudljivi trileru za mališane u kojem glavnu reč vode jedanaestogodišnjaci koji obožavaju nauku. Autori su Bob Flagfelder i Stiv Hokensmit.

„Knjiga poređenja“ Klajva Giforda je odlična knjiga za decu koja je potrebna i odraslima. Neke stvari, kao što je Keopsova piramida u Egiptu, toliko su velike da ih je teško zamisliti. A druga bića su toliko mala da ih ne možeš jasno videti bez lupe. Od malih do velikih, od brzih do sporih, od lakih do teških, od visokih do niskih, ova knjiga sadrži stotine neverovatnih poređenja i zapanjujućih činjenica.

Ostale novitete u Noći knjige možete pronaći na sajtu www.laguna.rs.