Laguna - Bukmarker - Roman „PR“ – „godišnjak“ generacija 21. veka - Knjige o kojima se priča
Nova epizoda podkasta svake srede u 20 sati na našem Jutjub kanalu
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoPodkastNagradeKalendar

Roman „PR“ – „godišnjak“ generacija 21. veka

Ljubavni trougao u svetu proširenom internetom i novim navikama.

Log in, Event, Share, Internaut, Settings, Search, Log Out, Digital Development Manager, Director of Online PR Department, Social Media Manager, Media Relations Manager, Facebook, Twitter, MySpace, Viber, lajkovanje, hashtagovanje... Dobrodošli u rečnik srpskog čoveka 21. veka zavisnog od interneta, društvenih mreža, šerovanja, tagovanja, postovanja...

U tom svetu proširenom internetom i novim navikama, Aleksandar Ilić (1981) smešta svoj ljubavni trougao koji, kako navodi njegov izdavač Laguna, istražuje granice ljubavi i beskonačnost interneta.

Radnja romana „PR“ jednim delom se odvija u elitnoj beogradskoj PR agenciji a drugim na internetu – od običnog flertovanja i razmene sitnih zadovoljstava na Fejsu ili Tviteru do najmisterioznijih prostranstava Deep Weba gde je moguće iznajmiti Rent-A-Hacker usluge ili naručiti nečije ubistvo.

Upravo u tom bezličnom, isfabrikovanom svetu bombastičnih naziva funkcija, iskrivljenog rečnika i isfoliranih „faca“ koje sve imaju (i nameću) potrebu da izgledamo isto i ponašamo se isto, Ilić smešta iznenađujuće ljudsku, na momente gotovo romantičnu priču.

Iako u početku roman, zbog internet rečnika i rogobatnih funkcija na engleskom (iza kojih se zapravo kriju obične funkcije sekretarice, dizajnera, osobe za odnose sa javnošću, direktorčića) deluje naporno i razuđeno a Beograd u kome se glavni junak kreće kao grad iz budućnosti, i to ne preterano sjajne, „PR“ ubrzo pronalazi svoj glas i čitaocu pruža zanimljiv, zabavan, na momente surov pogled na domaću PR (public relations) scenu i realističnu, nimalo sentimentalnu ljubavnu priču 21. veka.

Komunikolog i PR Lead za zemlje Balkana u kompaniji Microsoft Tanja Tatomirović odlično je sumirala roman rečima „Kad pročitate 'PR' pročitali ste nas sve“.

Oštar, ironičan, sirov, surov, duhovit, prepun „stranih reči i izraza“ koje na velika vrata ulaze u naš jezik, Ilićev „PR“ je u neku ruku „godišnjak“ generacija 21. veka, svedočanstvo o vremenu u kome žive.

Autor: Ksenija Prodanović, Tanjug
Izvor: Nedeljnik


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
stefan jerotić gost emisije tv lica kao sav normalan svet video  laguna knjige Stefan Jerotić gost emisije „TV lica ... kao sav normalan svet“ [video]
23.12.2025.
Dan sa psihijatrom Stefanom Jerotićem, gostom emisije „TV lica ... kao sav normalan svet“, počeo je u Pravoslavnom pastirskom centru gde je jedan od stručnjaka koji pružaju besplatnu pomoć ljudima koj...
više
goran marković do kada će biti napeto  laguna knjige Goran Marković: Do kada će biti napeto?
23.12.2025.
Goran Marković objavio je niz zapaženih romana, među njima bestseler „Beogradski trio“, prije nekoliko godina. Kao filmski režiser već skoro pet decenija na sceni, od čuvene „Nacionalne klase“ iz 1979...
više
slavimo prvi rođendan knjižare u palati nauke i poklanjamo 20 popusta na kompletan asortiman laguna knjige Slavimo prvi rođendan knjižare u Palati nauke i poklanjamo 20% popusta na kompletan asortiman
23.12.2025.
Knjižara Laguna u Palati nauke 24. decembra 2025. obeležava svoj prvi rođendan. Tim povodom želeli smo da tog dana obradujemo sve posetioce tako što ćemo obezbediti 20% popusta na kompletan aso...
više
promocija knjige bilo nekad u srbiji momčila petrovića 23 decembra u knjižari delfi skc laguna knjige Promocija knjige „Bilo nekad u Srbiji“ Momčila Petrovića 23. decembra u knjižari Delfi SKC
23.12.2025.
U utorak 23. decembra 2025. godine od 18 sati, u knjižari Delfi SKC, biće predstavljena nova knjiga Momčila Petrovića „Bilo nekad u Srbiji“. Pored autora, o knjizi zanimljivih priča koje pokazuju i do...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.