Laguna - Bukmarker - Održana promocija knjige „Sreća je u nama“ - Knjige o kojima se priča

Održana promocija knjige „Sreća je u nama“

Knjiga „Sreća je u nama“ autorke Dragane Jovanović predstavljena je u ponedeljak, 16. septembra, u beogradskom klubu „Kolonijal san“ koji je bio mali da primi sve zainteresovane za ovu promociju. O knjizi koja menja život, pored autorke govorile su Ivana Misirlić Bigard, urednica knjige, i Beba Dragić, glavna i odgovorna urednica magazina Story.

Urednica knjige Ivana Misirlić Bigard izjavila je: „Pre svega, imala sam sreće da upoznam Draganu Jovanović i da radim s njom na ovoj knjizi koja me je od samog početka zaintrigirala i naterala da postavim sebi neka pitanja. I danas, kada je knjiga završena, i uveliko u prodaji, ne prestajem da razmišljam o mnogim temama o kojima Dragana govori u njoj. Zato mislim da ova knjiga treba da posluži njenim čitaocima kao inspiracija, a Dragana i ja smo se potrudile da njen sadržaj bude jasan i pristupačan najširem krugu čitalaca. Ovo je knjiga koja se obraća prvenstveno ženama, i Dragana je insistirala na tome govoreći mi sve vreme da će se i mnogi muškarci prepoznati u njoj i da će je rado čitati. Vidim da je bila u pravu, jer večeras ne bi bilo muškaraca u publici. I još nešto: koliko god ova knjiga bila dragocena za mnoge, moram da zamolim sve one koji je budu pročitali da obavezno preslušaju disk koji je svojevrstan poklon, Draganin i Lagunin, čitaocima jer će tek vežbe relaksacije koje se nalaze na njemu dati novu dimenziju ovoj knjizi.“

Dragana Jovanović je dugogodišnja saradnica magazina Sensa i Story, osnivač Lajf centra. Po završenim studijama radila je kao novinar i analitičar, a kao instruktor joge učila je od najvećih učitelja današnjice. Njena knjiga „Sreća je u nama“ napisana je razumljivo i nepretenciozno. Ona nas poziva da redefinišemo sopstveni život, da učinimo nešto dobro za sebe i, najzad, da dozvolimo sebi da budemo srećni.

Na jučerašnjoj promociji, Dragana Jovanović je napomenula kako je očekujući promociju imala dozu treme, a onda je odlučila da primeni metodu iz svoje knjige. „Mene u ovom trenutku ispunjava velika sreća. Da bismo živeli srećnim i ispunjenim životom treba da budemo svesni sadašnjeg trenutka. Pogrešno je uverenje da sreća zavisi od drugih, jer ona zavisi od lične odluke da se bude srećan. Ja sam odlučila da budem srećna. I još nešto, sreća postoji samo u sadašnjem trenutku. Da biste živeli srećno danas, treba da se oslobodite svega onoga što vam truje sadašnjost i drži vas vezane za prošlost. Bez opraštanja, sebi i drugima, svega onoga što više ne možemo da promenimo, nema srećne budućnosti. Srećni ljudi stvaraju prilike za sreću. Oslobodite se navika i povećajte šanse za sreću“, zaključila je autorka.

Dragana Jovanović, kao svaki dobar kouč, vodi čitateljke lako i nenametljivo ka najvišem cilju – sreći. Njen način je pun ljubavi i saosećanja prema ženama koje se suočavaju sa dilemama, pitanjima i potrebom da otkriju i sačuvaju sebe, a da istovremeno odgovore sve većim zahtevima pred koje ih ubrzani način života stavlja. Beba Dragić, urednica magazina Story, ispričala je šta je za nju značio susret sa Draganom.

„Ja sam Draganin eksperiment“, rekla je Beba Dragić i objasnila da joj je susret sa Draganom Jovanović u potpunosti promenio život. „Kada sam se prvi put srela sa Draganom bila sam ruinirana, ali je ona uspela da moj duh i telo dovede u ravnotežu. Svi mi prolazimo kroz promene, gubitke, teška životna razdoblja. Naučila me je kako da prevaziđem svoja ograničenja i postanem bolja i jača.“

Sreću možemo da pronađemo u svom domu, svojoj porodici, na radnom mestu, u društvu prijatelja. Na nama je da pronađemo načine i sredstva za postizanje sreće. Dragana Jovanović u knjizi „Sreća je u nama“ kaže da nema sreće bez zdravlja. Nema ni lepote bez sreće. Kada je žena srećna, ona isijava lepotu. Dragana je žena koja je otkrila tajnu sreće i već godinama uspeva da je prenese drugima. Uz knjigu, koju je objavila Laguna, dobija se i poklon – CD sa vežbama za opuštanje. Knjiga „Sreća je u nama“ mnogim ženama će pomoći da ostanu zdrave, vitalne i lepe, a Dragana im svojim primerom daje pravu potvrdu tome.

U prisustvu brojnih zvanica iz javnog života, među kojima su mogli da se vide muzičar Kiki Lesandrić, glumica Katarina Radivojević, manekenka Bojana Barović i drugi. Promociju knjige „Sreća je u nama“ podržale su kompanije L’Oreal Paris i Naše zrno.