U utorak, 27. marta, održana je promocija dve knjige, „Mamin test“ i „Od nule do jedan“, prvih priručnika za preduzetničku edukaciju, dragocenog štiva za svakog startapera. Štampu ovih izdanja podržala je kompanija MVP Workshop, pa je tim povodom promocija ovih naslova održana u prostorijama Playgrounda, kao i panel na temu preduzetničke edukacije, što je upotpunilo predstavljanje knjiga praktičnim primerima i savetima.
Učesnici panela bili su: Ivan Bjelajac (MVP Workshop), Zoja Kukić (StartIT), Alex Čović (Probe & Query), Vuk Pajović (Linker), Dimitrije Stojanović (BikeSeeing), Srđan Krstić (Laguna), a moderatori: Sandra Nešić (ICT Hub) i Ljiljana Bjeličić (Startup centar).
Sandra Nešić je, za početak, istakla da je najveći značaj prevođenja ovih izdanja zapravo približavanje ovakve literature publici kojoj engleski jezik nije toliko blizak. Ljiljana Bjeličić, ispred MVP workshop-a, koji je zapravo inicijator prevođenja ova dva izdanja na srpski jezik, rekla je da je cilj ovog poteza da se mladim preduzetnicima u Srbiji dodatno pomogne, i učini pristupačnim pokretanje i testiranje lične ideje.
Ivan Bjelajac je rekao da mu je drago što neki aktuelni naslovi u startap svetu više ne moraju da se naručuju preko Amazon-a, već ih možemo kupiti u knjižari na svakom ćošku.
Srdjan Krstić, urednik ovih naslova, osvrnuo se na saradnju Lagune i MVP Workshop-a i istakao koliko je za Lagunu ona bila značajna, zbog toga što se ova knjiga plasira određenoj ciljnoj grupi, i u tome im je najviše pomogao MVP Workshop. „Mnogo je značajno kada imamo ljude koji nas donekle usmere, pomognu u tome, omoguće da objavimo veći tiraž i, što je veoma važno, da knjige ne budu skupe, i da se tako obratimo određenoj ciljnoj grupi pristupačnom knjigom’’. On je takođe izjavio da je najveći izazov bio prevesti neke engleske izraze i uklopiti ih sa srpskim.
Vuk Pajović i Dimitrije Stojanović, polaznici StartUp centra, su govorili o značaju koji im je knjiga ,,Mamin test’’ donela u definisanju ideja i usmeravanju. Zahvaljujući kvalitetnim pitanjima koja su postavljali, shvatili su koliko je značajno slušati korisnike.
Na samom kraju, Zoja, Alex i Ivan su doneli zaključak da su ,,Mamin test’’ i ,,Od nule do jedan’’ zapravo pravi izbor za prevod zbog toga što se na neki način sukobljavaju i uče preduzetnika da nijednu metodu ne uzima u potpunosti zdravo za gotovo.