Novi tiraži knjiga domaćih autora

Na knjižarskim policama uskoro će se naći drugo izdanje knjige „Ženski razgovori“ Duška Radovića. Zbirka duhovitih priča iz ugla različitih žena (i muškaraca) o ljubavi, sreći i zajedničkom življenju. Posmatrajući muški svet iz ženske perspektive u dramskim crticama, Radović kroz humor ali i gorčinu analizira ono što svakodnevno živimo. Ironična ali dobrodušna, knjiga u kojoj će se svako pronaći.

Najprodavanija knjiga ovogodišnjeg Sajma knjiga u Beogradu, „Aleksandar od Jugoslavije“ Vuka Draškovića, doživeće svoje četvrto izdanje. Sa kojim se dilemama nosio, sa kakvim se nasleđem i preprekama susreo po završetku Prvog svetskog rata, koje su domaće i strane sile ometale stvaranje velike države od Soluna do Alpa, koja je bila njegova državna ideja i kako je zamišljao budućeg građanina zemlje četiri puta veće od predratne Srbije – čitalac će saznati iz ove knjige koja preispituje istorijsku ulogu i uspostavlja ljudski lik kralja Aleksandra Karađorđevića, od stvaranja Kraljevine SHS 1918. do atentata u Marselju 1934. godine.

U prodaji će se naći drugo izdanje knjige „Sara i januar za dve devojčice“ Zorana Penevskog, koja je osvojila nagradu „Rade Obrenović“ za najbolji dečji roman u 2018. godini. „Sara i januar za dve devojčice“ je maštovit i inteligentan roman za školarce i tinejdžere. Ovo je priča o tome zašto je sve tako kako jeste. Posebnu vrednost romana čini izvanredan spoj teksta i slike. Za ilustracije, koje u pravom smislu obogaćuju roman, zaslužan je Dušan Pavlić.

U štampi je i drugo izdanje knjige „Jedno ubistvo u Patrijaršiji“ Nenada Novaka Stefanovića. Autor bestselera „Ubistvo u Kapetan Mišinoj“ donosi nam novu, još uzbudljiviju istragu islednika Krste Pavlovića. U pola noći, islednika Pavlovića budi telefonski poziv. Desilo se ubistvo, i to u Patrijaršiji – Najdan Lukić, profesor Bogoslovskog fakulteta i čuveni proučavalac svetosavskog mita, pronađen je mrtav. Istraga i potera za ubicom vodiće Pavlovića od internata za mlade pravoslavce, preko skrivenih tunela kalemegdanske tvrđave, do manastirskih ćelija u Mileševi. A islednik će biti i na tragu jedne vekovima čuvane tajne unutar Srpske pravoslavne crkve.

„Gospodin Pogrešni“ Mirjane Bobić Mojsilović uskoro će biti štampan u drugom izdanju. Ovo je priča o slikaru, narcisu, ljubavnicama, o slikama, umetnosti, čudnom prijateljstvu, o dobrim i lošim namerama. O sebičnosti. To je, takođe, priča o strahu od ljubavi, strahu od vezivanja i strahu od smrti. Slike nagih žena na izložbi u Beogradu otvaraju riznicu priča o erosu i tanatosu, o promašenim ljubavima i jednom uspešnom i usamljenom životu.

Maestralni roman „Vreme čuda“  Borislava Pekića sastavljen je iz priča i biblijskih motiva Isusovih čuda u Judeji. Sa poetičnom dijalektikom ona su izokrenuta u svoju suprotnost sa puno humora, ali i duboke empatije za ljudsku patnju, ljubav i sudbinu. Leprozna žena je isceljena ali nije prihvaćena više nigde, slepi čovek progleda ali vidi svet i zgađen sam sebi kopa oči, mutavac kada progovori o onome što je uvek mislio biva razapet na krst. U štampi je deveto izdanje ovog romana.

„Uspavanka za miša“ Jelice Greganović uskoro će doživeti drugo izdanje. Uspavanke su najlepši put do bezbrižnih snova, a oni su nezaboravni deo detinjstva. Neka divni stihovi Jelice Greganović i prelepi crteži Boba Živkovića odvedu vaše mališane u svet slatkih snova.