Ova knjiga me je uvukla: u svet marketinških agencija kakav znamo iz američkih serija, ali koji je poslednjih dvadesetak godina postao realnost i kod nas. To je svet mladih i ambicioznih muškaraca i žena koji su imali i sreću i nesreću da postanu deo takve društvene elite. U pozadini glavne priče autor razvija širu sliku savremenog Beograda i posttranzicionog srpskog društva.
Šta je kvalitet ove knjige? Pored razotkrivanja naličja jedne amblematične profesije globalizovanog, medijski kontrolisanog sveta i ljubavnog zapleta oblikovanog izvan klišea, „PR“ je roman o internetu kao suštini i „nepokretnom pokretaču“ savremenog društva, provokativna priča o svetu u kojem je teško ustanoviti granice između digitalnog i emocionalnog, između virtuelnog i intimnog. „PR“ ne otvara samo nove tematske prostore u našoj prozi, nego na, do sada najuverljiviji način pokazuje kako izgleda srpski jezik nakon epohalnog sudara sa internetom. Ilićev stil je sveden, gotovo minimalistički, ali duhovit i sugestivan. On piše bez lažnog morala i bez ideoloških iluzija ili krijumčarenja lažnih alternativa.
Ključne rečenice: „Pre interneta svet je bio veći. Sa internetom je postao beskonačniji.“
Ova knjiga ima ukus: hrane iz restorana organske gastronomije – pačja prsa sa karijem i bundevom, svinjska rebra sa salatom od jabuke, kraba sa graškom, bademom i kuglicama od dimljene šargarepe.
Šta kaže univerzalni sud interneta? „Želim da živim u ovoj knjizi!“
Preporuka za čitanje: svaka reklama je suvišna. „PR“ u šake!
Autor: Goran Lazičić
Izvor: Blic