Ova knjiga me je uvukla: u svet marketinških agencija kakav znamo iz američkih serija, ali koji je poslednjih dvadesetak godina postao realnost i kod nas. To je svet mladih i ambicioznih muškaraca i žena koji su imali i sreću i nesreću da postanu deo takve društvene elite. U pozadini glavne priče autor razvija širu sliku savremenog Beograda i posttranzicionog srpskog društva.Podelite na društvenim mrežama:
Noć knjige od 12. do 14. decembra!
Bukmarker podkast, ep. 2 – Boris Dežulović: Džaba vam trud, ljubav i dalje ima smisla
Važnost porodične bliskosti i podrške: tribina o romanu „Narod što po snegu seje“ 5. decembra
Vodič za kreativno pisanje i čitanje – knjiga „Prikaži, ne prepričavaj“ Zorana Penevskog u prodaji od 5. decembra
Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.