Laguna - Bukmarker - Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
ko će pobediti u duelu žanrova čak 40 popusta na ljubavne i triler romane  laguna knjige Ko će pobediti u duelu žanrova? Čak 40% popusta na ljubavne i triler romane!
17.11.2025.
Da li ima više onih koji vole triler ili ljubavne romane? Saznaćemo nakon „Duela žanrova“! Na odabrane triler i ljubavne romane u izdanju Lagune važiće popust od 40% u svim Delfi knjižarama i n...
više
aleksandar stanković predstavlja novu knjigu u beogradu laguna knjige Aleksandar Stanković predstavlja novu knjigu u Beogradu
17.11.2025.
Poznati novinar, autor emisije „Nedeljom u 2“ i autor bestselera „Iz svoje kože“, Aleksandar Stanković, predstaviće svoju novu knjigu „F 32“ na promociji u Beogradu, u utorak 18. novembra 2025. u knji...
više
džilijan anderson istražite svoje seksualne fantazije laguna knjige Džilijan Anderson: Istražite svoje seksualne fantazije
17.11.2025.
Serija „Seksualno obrazovanje“ se završila, ali Džilijan Anderson nastavlja da istražuje granice ženske seksualnosti. Glumica je u svojoj knjizi „Želja“, koja predstavlja savremeni odgovor na knjigu N...
više
ejmi tintera buđenje duhova prošlosti laguna knjige Ejmi Tintera: Buđenje duhova prošlosti
17.11.2025.
Povod za razgovor sa Ejmi Tinterom bio nam je knjiga „Čuješ li laž?“, bestseler Njujork tajmsa i triler godine Vašington posta, a od autorke saznajemo kako se glavna junakinja ove priče nosi sa osudam...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.