Laguna - Bukmarker - Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom - Knjige o kojima se priča
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoKolumneNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
najvec i trendovi u ljubavnim romanima za 2024 godinu laguna knjige Najveći trendovi u ljubavnim romanima za 2024. godinu
04.03.2024.
Ljubavni romani su decenijama jedan od najpopularnijih žanrova u izdavaštvu. Međutim, prodaja ljubića je počela vrtoglavo da raste tek poslednjih nekoliko godina. Uprkos očiglednoj popularnosti, ostat...
više
roman koji će vam ukrasti srce svi ti usamljeni ljudi u prodaji od 5 marta laguna knjige Roman koji će vam ukrasti srce – „Svi ti usamljeni ljudi“ u prodaji od 5. marta
04.03.2024.
Roman „Svi ti usamljeni ljudi“ britanskog autora Majka Gejla dirljiva je priča s neponovljivim glavnim junakom, koja saosećajno tretira temu usamljenosti. U telefonskim razgovorima sa ćerkom koja ž...
više
osmi mart sa vedranom rudan  laguna knjige Osmi mart sa Vedranom Rudan!
04.03.2024.
Kao retko ko, ona svojim rečima napravi zemljotres, svojim stavovima preispituje savest društva i ogoljava licemere i uvek je zadovoljstvo slušati je. Vedrana Rudan dolazi u Beograd da sa čitao...
više
prikaz knjige zaokrenuto razmišljanje neprevaziđen poklon za sve zaglavljene  laguna knjige Prikaz knjige „Zaokrenuto razmišljanje“: Neprevaziđen poklon za sve „zaglavljene“
04.03.2024.
Tu i tamo se u politici, svakidašnjem govoru ili psihološkim priručnicima za samopomoć, može čuti kako je nastanak izvesnog problema neko iskoristio da reši neki drugi. Međutim, holandski pozorišni de...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.