Laguna - Bukmarker - Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom - Knjige o kojima se priča
Nova epizoda podkasta svake srede u 20 sati na našem Jutjub kanalu
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoPodkastNagradeKalendar

Intervju sa autorom knjige „Mamin test“, Robom Ficpatrikom

Otvoren i neposredan, Rob Ficpatrik je tehnološki preduzetnik spreman da uči iz svojih grešaka. U svoju prvu knjigu „Mamin test“ – praktičan priručnik za ljude koji započinju sopstveni posao ‒ strpljivo je pretočio stečenu mudrost i iskustvo.

Recite nam nešto o sebi:

Ja sam tehnološki preduzetnik koji je uspeo da dovede do bankrota 3 savršeno dobre kompanije. Preselio sam se iz San Franciska u London pre 5 godina i sada predajem preduzetništvo i usput se bavim nekim svojim projektima.

O čemu je vaša knjiga:

Knjiga govori o tome kako da otkrijete da li je vaš posao zasnovan na dobroj ideji, što se postiže na taj način što ćete ljudima postaviti prava pitanja, iako će vas svi lagati, i govoriti da je vaša ideja „odlična“, jer ne žele da vas povrede.

Kako ste došli na ideju za ovu knjigu?

Ljudi koji vam daju savete o pokretanju startapa će vam najčešće reći da bi trebalo da „razgovarate sa ljudima“, kao da je to jednostavno. Ali, na taj način ćete pogrešiti i završiti sa gomilom podataka zasnovanim na predrasudama, koji će vas samo još više zbuniti. Pošto sam i sam prošao kroz težak proces pokušaja i grešaka, želeo sam samo da objasnim kako zapravo treba da se razgovara sa ljudima, a da izbegnete da vas lažu.

Zbog čega ste odlučili da sami objavite knjigu?

Zarada ako imate izdavača iznosi 1 dolar po knjizi, a ako sami objavite zarada je 23 dolara po knjizi. Čak i ako prodam samo 5 odsto od ukupnog broja primeraka, opet je to bolja računica. Osim toga, tražili su da idem na tromesečnu promotivnu turneju po Sjedinjenim Državama. Samoizdavaštvo vam omogućava veću fleksibilnost kad je reč o zarađivanju novca. Na primer, počeo sam da primam narudžbine za knjigu i kad nisam imao ništa više od napisanog sadržaja i uvoda.

Kome je ova knjiga namenjena?

Svakome ko započinje riskantan posao i želi da izbegne sve one greške koje je moguće izbeći.

Kako biste najbolje opisali knjigu u što manje reči?

„Razvoj potrošača“, ali bez suvoparne naučne terminologije i nezasnovanih, senzacionalističkih argumenata.
 
Izvor: theomnivore.com
Prevod: Maja Hrovat


Podelite na društvenim mrežama:

Povezani naslovi
uzbudljiva, duhovita i duboko emotivna priča promocija romana otac bojana ljubenovića 25 decembra laguna knjige Uzbudljiva, duhovita i duboko emotivna priča: Promocija romana „Otac“ Bojana Ljubenovića 25. decembra
19.12.2025.
Promocija romana „Otac“ Bojana Ljubenovića biće održana u četvrtak 25. decembra u 18 časova u kafeteriji Bukmarker knjižare Delfi SKC. Pored autora, o knjizi će govoriti pisac i novinar Vanja B...
više
dženi kolgan u crticama nikada se ne suzdržavajte laguna knjige Dženi Kolgan u crticama: Nikada se ne suzdržavajte
19.12.2025.
Iz razgovora sa Dženi Kolagan upoznaćete njen pristupu pisanju, šta, po njenom mišljenju, ljubavnu priču čini neodoljivom, i kakvi su romantični junaci za koje čitaoci istinski navijaju. Šta va...
više
luis ferante živimo u svetu bez časti laguna knjige Luis Ferante: Živimo u svetu bez časti
19.12.2025.
U majstorski napisanoj knjizi „Borgata“ pisac Luis Ferante razotkriva tajne mafije, ali i iskreno priča o svom iskustvu iz zatvora, gde je i otkrio ljubav prema književnosti. Luis Ferante je intern...
više
prikaz romana tajna božićna biblioteka potraga za knjigom laguna knjige Prikaz romana „Tajna božićna biblioteka“: Potraga za knjigom
19.12.2025.
Roman „Tajna božićna biblioteka“ je najnovije praznično ostvarenje popularne britanske autorke Dženi Kolgan, poznate po toplim romanima u kojima se prepliću knjige, male zajednice, blaga rom...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.