Sinoć je pred prepunom salom Gradske biblioteke u Novom Sadu održana promocija „Romana o pijanstvima“ Igora Marojevića. Nakon uvodne reči Vesne Živković koja se obratila publici u ime biblioteke, o novoj knjizi Laguninog autora govorili su književnik i univerzitetski profesor Sava Damjanov i književna kritičarka, prof. Dragana Bošković.
Damjanov je istakao verodostojnost kao glavnu vrlinu „Romana o pijanstvima“ koji je uporedio sa „Moskvom Petuški“ Venedikta Jerofejeva. S druge strane, značajni srpski pisac je istakao da bez obzira na prirodnost u ispovedanju hedonizma, knjiga kao i svako drugo dobro štivo budi osećaj teskobe, te da je pijanstvo samo njena uslovna tema. „Roman o pijanstvima“ mogao se zvati i „Roman o životu“, naveo je Damjanov i ukazao na prirodan paradoks koji nosi glavni akter dela, koji bi se mogao odrediti i kao martir hedonizma.
Dragana Bošković je poredila poslednji i pretposlednji („Tuđine“) Marojevićev romana i ukazala na to da je autodestrukcija spona između ove dve knjige. Bošković je skrenula pažnju i na umesnost naslova, u smislu da je posredi zaista roman jer prati razvojni put glavnog junaka od kasnog upuštanja u alkohol, preko promiskuiteta do njegovih pokušaja da prestane da pije. U veoma zanimljivoj analizi, književna kritičarka je, između ostalog, pobrojala deo pića koje konzumiraju likovi dela i pročitala njegov odlomak koji pokazuje da su književnost i pisanje zapravo oni motivi knjige koji uspevaju da prevaziđu temu i raznolika stanja glavnog junaka.
Posle promocije Igor Marojević je dugo razgovarao sa čitaocima i potpisivao primerke „Romana o pijanstvima“.