Laguna - Bukmarker - Poseta jedanaeste „Noći knjige“ premašila sva očekivanja - Knjige o kojima se priča

Poseta jedanaeste „Noći knjige“ premašila sva očekivanja

Posle velikog uspeha koju je „Noć knjige“ ostvarila u junu ove godine, i ovog decembra, po jedanaesti put, organizovana je manifestacija koja promoviše kulturu čitanja. Regionalna manifestacija „Noć knjige“ uspešno je održana u petak, 12. decembra od 17 sati do ponoći pod generalnim sponzorstvom Eurobank Srbija.

Organizatori ovog svojevrsnog festivala knjige jesu izdavačka kuća Laguna i knjižarski lanac Delfi. Izdavačka kuća Laguna u šesnaestoj godini postojanja i s produkcijom od preko dvesta pedeset objavljenih naslova godišnje s pravom se naziva jednom od najvećih izdavačkih kuća ne samo u zemlji već i u čitavom regionu. U okviru knjižarskog lanca Delfi posluje dvadeset devet knjižara, kao i najveća internet prodavnica u regionu www.delfi.rs. Knjižare Delfi i Lagunini klubovi čitalaca u Beogradu i u još 22 grada u Srbiji, Crnoj Gori i Bosni i Hercegovini u petak su bili najposećenija mesta u gradu.

I ovogodišnja manifestacija „Noć knjige“ privukla je različite generacije, od najmlađih pa do onih u poznim godinama. Dobra organizacija i dostupnost podataka na sajtovima Lagune i knjižarskog lanca Delfi uticali su na veliko zadovoljstvo posetilaca koji nisu morali dugo da čekaju u redu. Brojni verni čitaoci već tradicionalno dolazili su sa dugim spiskovima knjiga koje su želeli da kupe.

„Noć knjige“ je prilika koju i ovoga puta niste propustili, jer samo u okviru ove manifestacije mogli ste da kupite knjige različitih žanrova po neverovatno niskim cenama. Bogat program i lepa iznenađenja doprineli su dobroj atmosferi u kojoj je učestvovalo oko trideset pisaca.

Izdavačka kuća Laguna je obezbedila popuste na svoja izdanja: za 1 kupljenu knjigu 25%, 2 knjige 30%, 3 knjige 35%, dok je popust na kupovinu 4 i više knjiga bio 40%.

Najviše su se tražili novi naslovi, a posetioci su se podjednako interesovali za domaće i strane autore, kao i za klasike. Naslovi koji su obeležili ovu „Noć knjige“ su definitivno Lagunini hitovi: „Preljuba“ Paula Koelja, „Kainov ožiljak“ Vladimira Kecmanovića i Dejana Stojiljkovića, „Spas 2“ Isidore Bjelice, „Romani“ Ive Andrića i „Frajront u Sarajevu“ dr Neleta Karajlića.

U „Noći knjige“ važili su popusti najinteresantnijih Laguninih akcija na kojima ste mogli kupiti 3 knjige za 299 dinara, 3 knjige za 499 dinara, kao i 3 knjige za 999 dinara. Pored toga veliki broj enciklopedija bio je sa fantastičnim popustom od 50 ili 75 odsto.

Kao i svake godine, najveći broj čitalaca posetio je knjižaru Delfi u SKC-u, poznatu i po najvećem izboru stranih naslova kojima su cene bile snižene za 20 odsto, kao i najvećoj ponudi knjiga drugih izdavača od kojih se pedeset najznačajnijih odazvalo akciji i snizilo cene do 20 odsto. Veliki broj posetilaca uživao je u programu knjižare Delfi u SKC-u jer su bili u mogućnosti da se druže sa eminentnim piscima kao što su Marko Vidojković, Ljubivoje Ršumović, Uroš Petrović, Natalija Dević, Luka Mičeta, dr Nele Karajlić, Marčelo, Jelena Bačić Alimpić, Aleksandar Ilić, Igor Marojević, Aleksandar Ignjatović, Milomir Marić, Ivan Ivačković, Vanja Bulić i Mario Liguori.

„Ovde ima više ljudi nego na Čolinom koncertu“, rekao je u šali dr Nele Karajlić koji je potpisivao svoju autobiografiju „Fajront u Sarajevu“, jednu od najprodavanijih knjiga domaćih autora u „Noći knjige“. Najveće interesovanje izazvao je Marko Šelić Marčelo, na čiji potpis se u redu čekalo i po 20 minuta. Knjižare Delfi u Nišu i ove godine pored vernih čitalaca posetio je Lagunin pisac Branislav Janković koji je začinio atmosferu „Noći knjige“.

Zimska „Noć knjige“ imala je humanitarni karakter i bila u znaku humanitarnog broja 5757 na koji je svako mogao poslati SMS i tako dati svoj mali doprinos. Laguna uspešno posluje već 16 godina i svoju reputaciju lidera u izdavaštvu gradi na proverenim vrednostima kakve propagira i Fondacija „Podrži život“ na čelu sa glumcem Sergejem Trifunovićem. Poverenje koje Laguna uživa plod je iskrenog i doslednog angažovanja na implementaciji proverenih vrednosti u koje i sama duboko veruje, a Fondacija „Podrži život“ još u martu mesecu stala je na stranu bolesne dece i odlučila da pokrene humanitarne akcije za lečenje dece i omladine, kojima je hitno potrebna pomoć. Pored sportske legende Žarka Paspalja, u Upravnom odboru Fondacije „Podrži život“ nalazi se i Lagunin autor Svetislav Basara.

Kupovinom knjige u „Noći knjige“ posetioci su imali mogućnost da ostvare popust od 50% na godišnju članarinu u čitavoj mreži Biblioteke grada Beograda. Narodna biblioteka Kruševac uz priložen račun o kupovini u knjižarama Delfi u „Noći knjige“ dala je popust od 40% na godišnju članarinu, Narodna biblioteka „Radislav Nikčević“ u Jagodini od 12. decembra do kraja godine daje popust od 40% na godišnju članarinu, Narodna biblioteka „Resavska škola“ u Despotovcu u „Noći knjige“ dala je besplatno učlanjenje, Biblioteka „Gligorije Vozarović“ u Sremskoj Mitrovici tog dana nudila je besplatno godišnje učlanjenje, Narodna biblioteka Srbije poklonila je učlanjenje na 3 meseca. Narodna biblioteka „Ilija M. Petrović“ u Požarevcu, Narodna biblioteka Užice, Gradska biblioteka u Novom Sadu i Narodna biblioteka „Radoje Domanović“ u Leskovcu tog dana dale su popust od 50% na godišnju članarinu.

Laguna je nastavila da pomaže stradalima od poplava i u ovoj „Noći knjige“ prikupljala knjige za oštećene biblioteke i škole širom Srbije. Akcija „Pokloni knjigu za novi početak“ trajaće u svim knjižarama Delfi i Laguninom klubu čitalaca u Resavskoj dok u potpunosti ne budu opremljene poplavnjene kulturne ustanove.

Cilj manifestacije, pokrenute 2009. godine, jeste popularizacija knjige i čitanja, a više desetina hiljada posetilaca za samo sedam sati pokazuje da su očekivanja više nego opravdana. Jedanaesta manifestacija „Noć knjige“ završila se tačno u ponoć i još jednom je pokazala koliko se u Srbiji čita.

Prijatelji manifestacije obezbedili su brojne poklone koji su dodatno oraspoložili sve posetioce „Noći knjige“.

Posle uspešno završene jedanaeste regionalne manifestacije „Noć knjige“, veliki popusti i akcije nastavljaju se u svim knjižarama Delfi.

Popust do 20% na najpopularnije naslove drugih izdavača koji su učestvovali u manifestaciji nastavljaju se i posle „Noći knjige“ u svim knjižarama Delfi. Ova akcija trajaće do 18. decembra 2014. godine.

Popust od 20 odsto važiće na naslove sledećih izdavača: Admiral Books, Agape knjiga, Agora, Algoritam, Arhipelag, Babun, Book, Booka, Clio, Čarobna knjiga, Dereta, Draslar, Evropski Pokret Prijateljstva, Fabrika slova, Ganeša, Geopoetika, Globosino, Heliks, IP Rad, Jasen, Kreativni centar, Lento, Leo Commerce, Lom, Marso, Mascom, Miba Books, Mladinska knjiga, Naučna KMD, Nova Poetika – Argus Books & Magazines, Novosti, Odiseja, Otvorena knjiga, Paladin, Pčelica, Psihopolis, Rende, Samizdat, Sezam Book, Solaris, Srpska reč, Stylos, Štampar Makarije, Urban Reads, Valera, VBZ, Verba, Vukotić Media, Vulkan izdavaštvo, Zavet.

Vidimo se u junu 2015. godine.

nedelja knjiga džordža r r martina od 22 do 28 jula 2024  laguna knjige Nedelja knjiga Džordža R. R. Martina od 22. do 28. jula 2024!
19.07.2024.
Džordž R. R. Martin stvorio je jedan od najuzbudljivijih serijala, remek-delo epske fantastike „Pesmu leda i vatre“, koji je uticao na sve podžanrove fikcije, počev od naučne fantastike, preko misteri...
možete prestati da pušite lako je laguna knjige Možete prestati da pušite! Lako je
19.07.2024.
„Lak način da prestanete da pušite“ Alena Kara je najpoznatiji i najprodavaniji priručnik za prestanak pušenja koji objašnjava kako da se bez snage volje trajno oslobodite ovog poroka.   Ova kn...
ne propustite još jednu knjigu igora kolarova  laguna knjige Ne propustite još jednu knjigu Igora Kolarova!
19.07.2024.
Od autora kultnog romana „Agi i Ema“ Igora Kolarova stiže jedinstveni ringišpil veselih ideja, neobičnih junaka i tananih osećanja u knjizi „Burence: Luckaste priče“. Kao i drugim zbirkama, i u ovi...
savremeni ljubavni roman simone arnstet kraljica noći  laguna knjige Savremeni ljubavni roman Simone Arnstet – „Kraljica noći“
19.07.2024.
Simona Arnstet je spisateljica i psihološkinja. Predvodnica je švedskog romantičnog talasa, koji u svetu stiče sve veću popularnost a ima i veliki broj čitalaca u Srbiji. Posle romana „Sve ili ništa“,...