Laguna - Bukmarker - Održana promocija knjige „101 tehnika uticaja“ D. R. Gilberta - Knjige o kojima se priča

Održana promocija knjige „101 tehnika uticaja“ D. R. Gilberta

Promocija „101 tehnike uticaja“ D. R. Gilberta, jednog od najpoznatijih trenera poslovnih veština i lidera D. R. Gilbert Centar Group, održana 26. februara u Delfi Caféu, na izvanredan način je demonstrirala praktičnost i efikasnost primene ključnih tehnika uticaja opisanih u ovom izvanrednom priručniku o unapređenju komunikacijskih veština. Na promociji su pored autora govorili i Gordana Štetin, defektolog specijalista, RT psihoterapeut, i urednik knjige Slobodan Guberinić.

Slobodan Guberinić je na jučerašnjoj promociji istakao: „’101 tehnika uticaja’ pripada onoj vrsti literature čija se validnost potvrđuje autorovim ličnim uspehom i rezultatima koje je postigao primenom saznanja koje knjigom prenosi širokoj publici. Knjiga je odraz poštenja i dobronamernosti autora koji pod uticajem podrazmeva pozitivan uticaj, a pod komunikacijom čin uzajamnog oplemenjivanja sagovornika. Ovakav priručnik lep je primer lako čitljive i univerzalno primenjive literature koja unapređuje našu u savremenim okolnostima sve značajniju sposobnost komuniciranja.“

„101 tehnika uticaja“  je vrhunski priručnik koji sažima dvadesetogodišnje ekspertsko iskustvo autora bestselera „Gube samo oni koji ne igraju“ i „Arena prodaje“, stručnjaka iz oblasti direktne prodaje, pregovaranja, motivacije zaposlenih i savremenog liderstva.

Gordana Štetin je objasnila da Dragišu Ristovskog poznaje deset godina i da je oduvek znala da će uspeti. Ona je objasnila da je Dragiša napisao knjigu koja svojim kvalitetom premašuje temu koju je autor izabrao. „Ovo je maestralan priručnik koji tehnike uticaja pretvara u univerzalno primenjive alatke koje će vam, recimo, pomoći da preživite pubertet svog deteta. Najvažnije je da naučimo da slušamo, kada to naučimo možemo da razumemo, a tek kada razumemo možemo i da prihvatimo“, istakla je Gordana Štetin.

„Ukoliko dugoročno želimo da ostvarimo bilo koji uspeh, moramo biti svesni da je to moguće samo ako izgradimo dobre relacije sa drugim ljudima i razvijemo sposobnost da pozitivno utičemo na ljude oko nas. Knjiga koja je pred vama nudi neka rešenja, s tim da su sve prepreke date s idejom da povećaju verovatnoću da stignete do boljih rezultata u komunikaciji.“ kaže D. R. Gilbert.

U ovoj knjizi su prvi put objedinjene, sistematizovane i usavršene sve poznate tehnike uticaja, na način koji ih čini izuzetno lako primenjivim u našim psiho-socijalnim prilikama. „Sve tehnike su“, kaže autor, „ispitivane i unapređivane u neposrednoj praksi, nijedna tvrdnja nije teoretska već iskustvena, a svaki primer je zasnovan na autentičnim događajima.“

Za kraj, D. R. Gilbert se zahvalio svim prisutnima i poručio da „morate uveravati srcem, jer samo tada ove tehnike imaju smisla. Kada u svoj posao i svoje aktivnosti unesete ljubav, veru i nadu, stvari uvek postaju bolje i za vas i za vašu okolinu.“

Poštujući osnovne principe uspešne komunikacije koji podrazumevaju iskrenost, otvorenost i pozitivan stav, kao i nastojanje da se sagovorniku pruže i korist i zadovoljstvo, učesnici promocije su predstavljanjem knjige i ličnih dostignuća autora, kojima se na najbolji mogući način potvrđuje validnost knjige, okupirali brojnu publiku i motivisali je da čitanjem na našem tržištu jedinstvenog priručnika unaprede svoju sposobnost pružanja i prihvatanja pozitivnih uticaja i ispune se osećanjem sopstvene vrednosti.

Svi prisutni imali su priliku da probaju vrhunske proizvode linije „Euegen Chocolate“ i uživaju u dobrom vinu iz „Mačkovog podruma“.