Laguna - Bukmarker - Laguna poklonila knjige udruženju Nurdor! - Knjige o kojima se priča

Laguna poklonila knjige udruženju Nurdor!

Izdavačka kuća Laguna i knjižare Delfi uz veliku pomoć dobrih ljudi organizovali su još jednu uspešnu akciju „Vi kupujete, mi poklanjamo“. Prikupili smo skoro 700 knjiga koje smo poklonili nacionalnom udruženju roditelja dece obolele od raka Nurdor.

Akcija je trajala od 25. januara 2019. Svi koji su želeli da pomognu mogli su da izaberu i kupe neki od sjajnih dečjih naslova iz serijala „Angry Birds“, slikovnice „Da sam ja princeza...“, „Raspust – Igranje brojevima“, „Krtić i njegov mali auto“, zatim zanimljive bojanke, knjige sa nalepnicama i mnoge druge, a Laguna je istu knjigu poklonila Nurdoru.

Knjige je primila predsednica udruženja Joland Korora, koja je zahvalila na donaciji. „Svaka donacija je dobrodošla i svaki put iznova nas obraduje i ohrabri da postoje ljudi koji misle, osećaju i podržavaju našu, odnosno Nurdorovu misiju, a to je povećanje standarda u lečenju dece obolele od raka – standarda koji su medicinski, ali i psihološki, sociološki i edukativni. Ovaj poklon od Lagune stavlja akcenat upravo na edukativnu podršku, koja često u toku lečenja bude nepravedno zapostavljena“, rekla je gospođa Korora.

Poklon-knjige biće usmerene i prosleđene u pet roditeljskih kuća, koje Nurdor ima na teritoriji Srbije (u Nišu, Novom Sadu i tri u Beogradu) i na odeljenja pedijatrijske onkologije (u Nišu, Novom Sadu, Kragujevcu i tri bolnice u Beogradu). „Knjige koje stignu na odeljenja i Roditeljske kuće čitaće naši mali pacijenti, ali i njihovi roditelji. Lečenje od raka traje veoma dugo – od leukemije čak i dve godine, tako da će deci u tom periodu izolacije od drugara i vršnjaka knjiga biti pravi i jedini prijatelj. Zato je značaj ove donacije višestruko važan“, istakla je predsednica udruženja.

Ona je objasnila i da je svaka akcija i donacija za Nurdor uvek pun pogodak, jer kad ljudi čuju za ovakve i slične akcije, često i sami budu motivisani da pomognu – svako na svoj način. „Ti načini su raznoliki. Jedni su materijalne prirode, a drugi emotivne. Tu mislim na podršku naših volontera, koji svoje slobodno vreme velikodušno poklanjaju našoj deci. Svi moramo da shvatimo i osvestimo kompleksnost života, kao i samu činjenicu da smo u toku života nekada sa ove, a nekada sa druge strane crte. I zbog toga ne smemo zatvarati oči pred tuđim problemom i mukom, jer loše stvari, isto kao i dobre stvari, ne dešavaju se nekome drugome, već nama samima. Hvala Laguni i hvala svima koji nam daju podršku, pomažu nam ali i šire našu, Nurdorovu misiju.“

Nurdor su roditelji i prijatelji dece lečene od raka i njihovih porodica ujedinjeni u misiji poboljšanja kvaliteta lečenja i života obolele dece i njihovih porodica. Udruženje je osnovano 2003. godine u Beogradu i od tada svakodnevno brinu o deci i roditeljima na području cele Srbije. Kroz brojne radionice i savetovališta pružaju psiho-socijalnu podršku, pomoć u ostvarivanju zakonskih prava, obezbeđuju najsavremenije uslove na hemato-onkološkim odeljenjima, edukuju roditelje, decu, medicinsko osoblje, volontere i širu javnost.

Laguna i knjižare Delfi nastavljaju svoju humanu misiju! U toku je prikupljanje knjiga za školu za decu sa posebnim potrebama „Mara Mandić“ u Pančevu.

obeležavamo rođendan terija pračeta sjajnom akcijom  laguna knjige Obeležavamo rođendan Terija Pračeta sjajnom akcijom!
19.04.2024.
Čuveni britanski pisac Teri Pračet, koji je književnom svetu ostavio brojna remek-dela, 28. aprila bi napunio 76 godina. Tim povodom sve ljubitelje njegovih knjiga želimo da obradujemo odličnom akcijo...
istina uvek pronađe svoj put zauvek srećni malin sten u prodaji od 22 aprila laguna knjige Istina uvek pronađe svoj put: „Zauvek srećni“ Malin Sten“ u prodaji od 22. aprila
19.04.2024.
Izuzetno uzbudljiv i odlično napisan triler sa mnogo neočekivanih obrta, „Zauvek srećni“ Malin Sten majstorski je napisana studija ljudske psihe koju nećete moći da ispustite iz ruku. Kad veličanst...
 ne šalji poruke bivšima nika vajala u prodaji od 22 aprila laguna knjige „Ne šalji poruke bivšima“ Nika Vajala u prodaji od 22. aprila
19.04.2024.
U knjizi „Ne šalji poruke bivšima“ Nik Vajal nastoji da pruži savete pune empatije, promišljene i iskrene, iako ponekad mogu da budu bolni. Pomoći će vam da izlečite slomljeno srce i pronađete put do ...
univerzalna borba dobra i zla grof monte kristo u prodaji od 20 aprila laguna knjige Univerzalna borba dobra i zla – „Grof Monte Kristo“ u prodaji od 20. aprila
19.04.2024.
Klasik svetske književnosti „Grof Monte Kristo“ Aleksandra Dime Oca briljantna je priča o intrigama, odmazdi, osveti i iskupljenju. Mladi moreplovac Edmon Dantes uhapšen je pod lažnom optužbom ...