Laguna - Bukmarker - Laguna i Delfi na 59. Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu - Knjige o kojima se priča

Laguna i Delfi na 59. Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu

„Izdavačka kuća Laguna učestvovaće po sedamnaesti put na Međunarodnom sajmu knjiga u Beogradu, 59. po redu, koji će pod sloganom ’Vreme je za knjigu’ biti održan od 26. oktobra do 2. novembra. Sajam knjiga u Beogradu za izdavačku kuću Laguna veoma je značajan, jer je ovo prilika da Laguna predstavi svoju celokupnu produkciju. Od prošlog do ovog Sajma knjiga Laguna je bogatija za 540 novih izdanja domaćih i stranih autora, od toga 300 novih naslova“, rečeno je danas na konferenciji za novinare povodom predstojeće najznačajnije kulturne manifestacije u zemlji.

Na konferenciji održanoj u Delfi Caféu govorile su Ana Marković, direktorka marketinga Lagune, Vesna Mihailović, direktorka knjižarskog lanca Delfi, i Vanja Gavrovski, menadžer za odnose sa javnošću u Laguni.

Kako je istaknuto, hitovi izdavačke kuće Laguna između dva Sajma knjiga su: „Fajront u Sarajevu“ dr Neleta Karajlića, „Poslednje proleće u Parizu“ Jelene Bačić Alimpić, „Dosije Bogorodica“ Vanje Bulića, „Romani“ Ive Andrića, „Frojdova ljubavnica“ Karen Mak i Dženifer Kaufman, „Jedan po jedan“ Tonija Parsonsa, „London roud“ Samante Jang, „Tri lica jedne ljubavi“ Šandora Maraija, „Spas“ Isidore Bjelice, „Beograđanke“ Igora Marojevića i mnoge druge...

Između dva Sajma knjiga Lagunine knjige i autori su ovenčani brojnim nagradama. Nagradu „Desimir Tošić“ za publicističku knjigu godine dobila je knjiga „Kako smo propevali“ Ivana Ivačkovića, nagradom „Meša Selimović“ ovenčana je knjiga Slobodana Vladušića „Mi, izbrisani“, nagradu „Dositejevo pero“ dobio je Ljubivoje Ršumović za „Vidovite priče“. Ana Jovanović Kuzmanović dobila je nagradu „Radoje Tatić“ za najbolji prevod sa portugalskog i španskog za knjigu „Sva imena“ Žozea Saramaga, dok je Ana Jovanović dobila nagradu „Ljubiša Rajić“ za najbolji prvi prevod za roman „Žabe“ Mo Jena.

Na Laguninom štandu, najvećem na ovogodišnjem Sajmu, biće predstavljeno blizu 2.200 različitih naslova koji predstavljaju kvalitet i dostignuće dosadašnjeg rada Lagune, a gostovaće više od trideset domaćih autora koji će potpisivati svoja nova izdanja.

< allowfullscreen="" frameborder="0" height="423" src="//e.issuu.com/embed.html#0/9793336" width="600">

Prostor štanda podeljen je na deset celina – najveći prostor na štandu zauzeće hitovi sajma, kao i knjige na akciji, veliki deo na štandu zauzeće knjige domaćih autora, dečje knjige, ljubavni romani, drame i trileri. I ljubitelji fantastike, istorijskih romana, knjiga iz oblasti muzike i popularne psihologije moći će da odaberu knjige za sebe na posebno određenom delu štanda.

Ekskluzivni gost Lagune na ovogodišnjem Sajmu biće britanski autor Toni Parsons, autor bestselera „Čovek i dečak“, koji će ovom prilikom promovisati roman „Jedan po jedan“, napeti prvi roman u novom, eksplozivnom kriminalističkom serijalu.

Za ovogodišnji Sajam knjiga pripremili smo prave hitove: „Sportski lider Novak Đoković“ Krisa Bauersa, „Kainov ožiljak“ Vladimira Kecmanovića i Dejana Stojiljkovića, „Napet šou“ Marka Šelića Marčela, „Spas 2“ Isidore Bjelice, „Aleks“ Pjera Lemetra, „Amerikana“ Čimamande Ngozi Adiči, „Priče o crvenom sirku“ Mo Jena... Do početka Sajma pojaviće se i knjige „Mračna mesta“ Džilijen Flin, „Hodočašće Arsenija Njegovana“ Borislava Pekića, „Šta bi dao da si na mom mjestu“ Dušana Vesića, „Sam sa sobom“ Mihaila Gorbačova, „Ruska“ Edvarda Raderfurda, „Ričardova kraljica“ Filipe Gregori, „Umoran od života i smrti“ Mo Jena, „Božićna bajka“ Zorice Kuburović, „Neki drugi film“ Petra Jončića, „101 tehnika uticaja“ D. R. Gilberta, „Mesto u mećavi – Priča o Milanu Mladenoviću“ Aleksandra Žikića...

Raspored gostovanja pisaca na štandu Lagune pogledajte ovde.

Direktorka marketinga Lagune Ana Marković rekla je da će„posetioci Laguninog štanda moći će da uživaju u nekoliko akcija, a da će sasvim sigurno akcija u kojoj će biti 50% popusta na enciklopedije privući veliki broj čitalaca.

„I ove godine Delfi nastupa na Sajmu knjiga pod sloganom ’Pronađi svoju priču’. Prepoznajemo značaj Međunarodnog sajma knjiga tako da u čast ove velike manifestacije u Hali 4 Beogradskog sajma otvaramo najveću knjižaru na Sajmu po ugledu na našu knjižaru SKC, koja je upravo obeležila pet godina postojanja. Delfi SKC je po svim kriterijumima vodeća knjižara u zemlji, pa se trudimo da deo te atmosfere i ekspertize prenesemo i na Sajam knjiga“, izjavila je Vesna Mihailović.

Knjižarski lanac Delfi izložiće 10.000 najaktuelnijih naslova na srpskom i engleskom jeziku, a u saradnji sa Francuskim institutom ponudiće i oko 3.000 naslova na francuskom jeziku. Na jednom mestu biće izložen izbor novih i najzanimljivijih naslova domaćih izdavača, tako da će čitaoci moći da dobiju informacije i da po povoljnim uslovima nabave nova domaća izdanja, čiji se izdavači nalaze u Hali 1.

Delfi štand je poznat po tome da funkcioniše kao knjižara i da na štandu rade knjižari iz Beograda i iz ostalih gradova u Srbiji.

Tradicionalno, Delfi štand na Sajmu knjiga je i najveća knjižara stranih knjiga. Ove godine biće predstavljeno oko 5.000 aktuelnih naslova engleskih i američkih izdavača, različitih žanrova, a na štandu Francuskog instituta i naslove na francuskom jeziku. Delfi SKC je jedina knjižara u Srbiji koja ima redovnu ponudu američkih i francuskih izdavača i najveći izbor beletristike britanskih izdavača. Svi aktuelni naslovi dostupni su i u Beogradu na dan njihovog objavljivanja u Evropi i to je postala redovna praksa ove knjižare.

Delfi knjižara ima najveći izbor knjiga o aktuelnim temama – Prvom svetskom ratu, Drugom svetskom ratu, politici, zatim najveći izbor nagrađenih knjiga, beletristike, kuvara, knjiga o dizajnu, arhitekturi, sociologiji, veliki izbor biografija, memoara, vodiča i tradicionalno – stripova i fantastike. Kao pokrovitelji Festivala stripa koji se održava u Studentskom kulturnom centru i knjižari Delfi SKC, posebnu pažnju knjižara Delfi posvećuje razvoju i negovanju devete umetnosti u Beogradu i Srbiji.

„Novost je da ove godine deo štanda posvećujemo novootvorenom gift-shopu Delfi Skver, pa će na štandu biti izložen i gift program i prateći asesoari. Sajam knjiga je i prilika da se izlože nova izdanja ali i da se ponude pod boljim uslovima, i ove godine smo pripremili popuste za naše čitaoce. Ovogodišnja ponuda je popust do 50% na knjige različitih žanrova – od klasika, arhitekture, fantastike, stripova, mode, dizajna, istorije, pa do muzike i filma. Tokom Sajma u knjižarama smo organizovali popust od 20% na tri i više kupljenih Laguninih knjiga, kao i akciju sa dodatnih 30% popusta na 40 naslova“, rekla je Vesna Mihailović.

I ovogodišnji Sajam knjiga u Beogradu, koji predstavlja najznačajniju kulturnu manifestaciju u zemlji, biće prilika da izdavači predstave svoja najbolja izdanja koja ujedno predstavljaju i kulturnu baštinu naše zemlje.

nedelja knjiga džordža r r martina od 22 do 28 jula 2024  laguna knjige Nedelja knjiga Džordža R. R. Martina od 22. do 28. jula 2024!
19.07.2024.
Džordž R. R. Martin stvorio je jedan od najuzbudljivijih serijala, remek-delo epske fantastike „Pesmu leda i vatre“, koji je uticao na sve podžanrove fikcije, počev od naučne fantastike, preko misteri...
možete prestati da pušite lako je laguna knjige Možete prestati da pušite! Lako je
19.07.2024.
„Lak način da prestanete da pušite“ Alena Kara je najpoznatiji i najprodavaniji priručnik za prestanak pušenja koji objašnjava kako da se bez snage volje trajno oslobodite ovog poroka.   Ova kn...
ne propustite još jednu knjigu igora kolarova  laguna knjige Ne propustite još jednu knjigu Igora Kolarova!
19.07.2024.
Od autora kultnog romana „Agi i Ema“ Igora Kolarova stiže jedinstveni ringišpil veselih ideja, neobičnih junaka i tananih osećanja u knjizi „Burence: Luckaste priče“. Kao i drugim zbirkama, i u ovi...
savremeni ljubavni roman simone arnstet kraljica noći  laguna knjige Savremeni ljubavni roman Simone Arnstet – „Kraljica noći“
19.07.2024.
Simona Arnstet je spisateljica i psihološkinja. Predvodnica je švedskog romantičnog talasa, koji u svetu stiče sve veću popularnost a ima i veliki broj čitalaca u Srbiji. Posle romana „Sve ili ništa“,...