Laguna - Bukmarker - Imam komentar o: EDEN Books aplikaciji - Knjige o kojima se priča

Imam komentar o: EDEN Books aplikaciji

Tema današnjeg, sponzorisanog teksta jeste aplikacija EDEN Books (više o sponzorstvu pročitajte na kraju teksta, samo transparetno, drugarice i drugovi). Majka i ja je, zapravo, koristimo već neko vreme, mada ona mnogo aktivnije nego ja, zvuči šašavo, ali penzionerski život plus serijal knjiga Lusinde Rajli… Naravno da sam nam poskidala milion knjiga i naravno da ne mogu da se odlučim šta bih čitala sledeće, ali mislim svi imamo tu muku, zar ne? Nego da se vratimo na Eden. Ovaj tekst je zamišljen tako da vas upozna sa mogućnostima ove aplikacije a koliko će u tome uspeti, ostavljam vama da procenite.

Eden je, jasno, aplikacija za čitanje elektronskih knjiga. Da biste ušli o ovaj knjiški vrt, potrebna je, logično, registracija, nakon koje dobijate mogućnost besplatnog korišćenja opcije EDEN Premium u trajanju od 7 dana. U tom periodu su vam dostupne sve postavljene knjige, tizer, što bi rekli mladi, čisto da ispitate sve opcije koje aplikacija nudi. Kada istekne taj probni period, možete nastaviti sa Premium opcijom, koja podrazumeva mesečnu pretplatu i neograničeno preuzimanje knjiga, a možete se prebaciti i na Classic opciju – tada sve knjige možete kupiti sa popustom od 50% u odnosu na štampano izdanje. Jedan registrovani nalog možete koristiti na dva uređaja a jednom preuzete naslove možete čitati i ukoliko niste kontektovani na net, što je što je super stvar ako putujete i nemate mogućnost korišćenja interneta.

Koliko sam shvatila, ono što Eden razlikuje od ostalih platformi za čitanje jeste što je on neki miks aplikacije za čitanje i Goodreads-a, tj. zamišljen je tako da postane i društvena mreža za knjigoljubivi svet. Kao i na svakoj mreži, imate mogućnost (ograničenog) personalizovanja profila: fotka, nadimak, status.

Zatim možete pronaći ljude sa kojima delite interesovanja poput omiljenih autorki/autorka, naslova, žanrova. Komentare ostavljene nakon čitanja možete lajkovati i dislajkovati, ali za sada ne postoji opcija komentarisanja komentara. Ne znam da li se vidi kada vam neko lajkuje/dislajkuje komentar, niko se još uvek ne slaže sa mojom ocenom knjige „Moja sestra serijski ubica“.

Na početnoj strani, kao i na društvenim mrežama, možete da pratite aktivnosti ostalih korisnika: pošto ja ne vidim nikoga, mislim da je ipak reč o aktivnosti prijatelja.

Ako niste u fazonu još jedne društvene mreže, to je skroz ok, možete podesiti svoj profil na privatno i samo uživati u čitanju. Aktivno korišćenje aplikacije donosi vam određene trofeje: ako ocenjujete knjige, postaćete Kritičar; Biblioman i Knjigoljupci su oni koji skupljaju knjige a trofej Dobar prijatelj se osvaja na osnovu vašeg broja prijatelja na ovoj aplikaciji. Realno, taj nikad neću osvojiti. U ovom trenutku, moja persona je na prvom nivou i imam sledeće trofeje Bibliomanka, Knjigoljupka i Kritičarka (I spit on you, generički muški rode).

Naslovna strana vam takođe nudi i pristup Bukmarker časopisu, na kom su vam dostupni prikazi i intervjui sa autorima i autorkama. Tu su i različite Lagunine kolekcije a u Knjižari možete pronaći i deset naslova za dž.

Ako se vratimo u prošlost ovog malog bloga, možemo se prisetiti i moje ljubavi prema citatima i odlomcima. Ukoliko delite ovu naklonost ka mudrim mislima i delovima koji vas u srce ganu, Eden i tu može da bude vaš saveznik: odabrani tekst možete samo markirati određenom bojom, a možete napraviti i fotografiju svog citata (vidi sliku 2). Vrlo zgodno ako volite da delite citate na društvenim mrežama. U ovom trenutku, na raspolaganju su vam Lagunina izdanja plus nešto na engleskom, ruskom, francuskom, nemačkom i španskom jeziku. Šuška se po gradu da će se na Edenu naći i knjige drugih izdavača, ali može biti da su to i dalje samo gradske priče (da, da, da).

Slika 2

Moguće je da vam nisam baš lepo prenela ove instrukcije za korišćenje, realno nikad nisam bila dobra u prenošenju znanja, setimo se samo blamaže od onog časa koji sam držala u okviru Metodičke prakse. Ali svakako mi možete uleteti u inboks na Fejsu ili Instagramu, sad kad mi je ban skinut, mogu normalno da komuniciram. Takođe, na Youtube kanalu agencije Žiška možete pogledati i podkast o elektronskim knjigama, Edenu i tome kako je nastao: klik. A možete, što je možda i praktičnije, same/sami krenuti u istraživanje rajskog vrta punog knjiga. Aplikacija je dostupna i za Android i za IOS korisnike, pa izvolte u salonu: Google Play Store i Apple Store i HUAWEI AppGallery.

Izvor: bezimenasakomentarom.wordpress.com

zoran kostić cane rešio ukrštene reči u čačku laguna knjige Zoran Kostić Cane rešio „Ukrštene reči“ u Čačku
17.07.2024.
Nakon Herceg Novog, u ponedeljak 15. jula, u dvorištu Gradske biblioteke „Vladislav Petković Dis“, a u organizaciji Udruženja „Irmos“, Čačani su mogli da čuju poeziju Zorana Kostića Caneta, frontmena ...
priča o moći umetnosti da transformiše ali i uništi život i smrt sofi stark u prodaji od 19 jula laguna knjige Priča o moći umetnosti da transformiše ali i uništi – „Život i smrt Sofi Stark“ u prodaji od 19. jula
17.07.2024.
Fascinantan roman američke književnice Ane Nort „Život i smrt Sofi Stark“ priča je o neobičnoj ženi koja je za kratko vreme postala poznata režiserka. Ovo je i roman o slavi i ceni koju sa sobom nosi....
najpoznatiji serijal fantastike muni vičer u izdanju lagune laguna knjige Najpoznatiji serijal fantastike Muni Vičer u izdanju Lagune
17.07.2024.
Proslavljeni serijal Muni Vičer o desetogodišnjoj alhemičarki Nini prvi put je objavljen 2002. godine i za kratko vreme postigao vrtoglavi uspeh u svetu dečje književnosti i preveden je na više od 30 ...
super bojanke dinosaurusi i slatke životinje za radost najmlađih  laguna knjige Super bojanke „Dinosaurusi“ i „Slatke životinje“ za radost najmlađih!
17.07.2024.
Bojanke su neizostavni deo odrastanja i najlepši način da se mališani zainteresuju za crtanje. Osim što su veoma zabavane, bojanke razvijaju preciznost prilikom crtanja i kreativnost kod najmlađih. Ka...