Laguna - Bukmarker - Četvrti dan Sajma knjiga viđen očima pisaca - Knjige o kojima se priča

Četvrti dan Sajma knjiga viđen očima pisaca

Dragoslav Mihailović, srpski književnik, redovni član SANU, dobitnik mnogih književnih nagrada i priznanja, prevođen na više evropskih jezika, bio je gost Lagune na Sajmu knjiga u Hali 1.

Čitaoci su imali priliku da se sretnu sa klasikom srpske književnosti i dobiju potpisan primerak knjige. Laguna je do sada objavila tri kultna Mihailovićeva romana: „Kad su cvetale tikve“, „Petrijin venac“, „Čizmaši“. U okviru sabranih dela Dragoslava Mihailovića, Laguna će u novembru objaviti zbirku pripovedaka „Uhvati zvezdu padalicu“. „Posebno mi je drago što moje stare knjige imaju nov život u Laguni a najviše volim da razgovaram sa mladim čitaocima, gimnazijalcima koji su se prvi put susreli sa mojom literaturom i da saznam kako oni doživljavaju moja dela. Nisam mogao ni da zamislim da će knjiga 'Kad su cvetale tikve' imati četrdeset izdanja“, rekao je Mihailović.

Priča o ženi koja se ogrešila o Boga da bi pobedila đavola u sebi okosnica je novog romana Branislava Jankovića „Peta žica“. Janković je sa četiri naslova u Laguni dočekao svoje čitaoce na štandu Lagune. „Sajam je fenomenalno mesto i divna prilika da se pisci sretnu sa svojim čitaocima jer pisci i pišu zbog drugih i jako nam je bitna interakcija i mišljenje drugih.“

„Književni vodič kroz Beograd“ Jove Anđića stekao je brojne čitaoce. Kroz priče o intimnim i stvaralačkim sudbinama dvadeset četiri pisca ispričana je istorija Beograda kao grada velikih književnika. Jovo Anđić je imao dosta posla na štandu Lagune. „Izuzetno sam zadovoljan što je knjiga dobro prihvaćena od strane čitalačke publike što potvrđuje i drugo izdanje koje se nalazi u prodaji. Ozbirom da je to prva knjiga takve vrste ona je otvorila prostor za još neke knjige na kojima trenutno radim“, rekao je Anđić.

Drama „Smrt za poneti“ Zorana S. Nikolića objavljena je u ediciji Meridijan i ubedljivo potvrđuje da o ovoj večnoj i tako krupnoj temi nije sve rečeno. Arhitekta Janko Klindup je od detinjstva do zrelih godina svedok brojnih nevolja i stradanja. Neumoljivim zakonom vremena umiru žene koje je voleo, ali i prijatelji, srodnici, susedi... Međutim, Janko je jak čovek koji, uz spasonosnu dozu lekovitog humora i mudrosti lišene straha i nestrpljenja, rano uči da trpi udarce, a kasnije opaža da je svaka smrt drugačija. Sudeći po nekim smrtnim slučajevima u svojoj okolini, on bi rekao da je smrt poput rođenja; sudeći po drugima, smrt je čak neka vrsta novog iskustva, a katkad se pokazuje i da kraj života jedne osobe vodi početku ljubavi s drugom. Naoružan svim tim iskustvima i spoznajama, glavni junak „Smrti za poneti“ odlučuje se na bespoštedan i konačan obračun kada će pokušati ono što svima deluje nemoguće – da pobedi strašnu kosačicu ljudskih života ili bar značajno odloži njenu posetu.

Novinar i pisac Dejan Katalina čitaocima je potpisivao svoj novi roman „Precrtani“, uzbudljivu priču o nesvakidašnjim likovima i njihovoj borbi da ih ne obriše gumica života. Govoreći o Sajmu knjiga Katalina je rekao: „Uvek sam voleo da dođem na Sajam i uvek sam dolazio sa spiskom knjiga koje želim da kupim i za to sam štedeo pare unapred. Ove godine se nadam da će se i moja knjiga naći na nečijem spisku.“

Partner Lagune na ovogodišnjem Sajmu knjiga je Banca Intesa a Laguni su se pridružili i brojni sponzori: Avon, Bambi, Coca-Cola, Nescafé, Henkel, Generali, Neoplanta, Lavirint, Don don, Hemofarm, Sport klub.

26.04.2024.
25.04.2024.
26.04.2024.