Laguna - Bukmarker - 7 „ženskih“ knjiga koje bi muškarci trebalo da pročitaju - Knjige o kojima se priča

7 „ženskih“ knjiga koje bi muškarci trebalo da pročitaju

Lagunin katalog sve je bogatiji raznovrsnim naslovima iz oblasti publicistike, ali i beletristike koju pišu žene. A kako je autor ovog teksta žena, inspirisana jednim tekstom iz američkog Ellea u kome je 14 feminističkih autorki preporučilo isto toliko naslova za muškarce, ovo su njene preporuke koje se obraćaju muškoj čitalačkoj publici. Pa, dragi partneri, momci, muževi, braćo i drugari, pogledajte ovu listu i pažljivo je pročitajte. Još bi bolje bilo da neke od ovih naslova ubacite u neki od svojih podsetnika i kupite ih prvom prilikom.

Budi takva kakva jesi

Važno je da znate kroz šta žene prolaze kada je njihova seksualnost u pitanju. Stres, raspoloženje, poverenje u partnera i predstava o sopstvenom fizičkom izgledu nemaju sporednu, već glavnu ulogu u seksualnom blaženstvu žene. Da li znate koliko se često žene pitaju da li je sa njima sve u redu? Pa, jeste, sve je u redu kad i same pročitaju ovakvu knjigu i shvate kako zapravo funkcioniše žensko telo, pardon, mozak, kad je seksualnost u pitanju.

Neizostavno štivo za oba pola!
Sluškinjina priča

O da, mi žene nećemo prestati da proganajmo muškarce pričom o polnoj nejednakosti i eksploataciji. Zato, draga gospodo, knjigu u ruke! Distopijska budućnost o kojoj je reč u ovoj knjizi samo je „pojačana“ stvarnost brojnih žena. U imaginarnom svetu Margaret Atvud, toksini iz životne sredine spustili su natalitet gotovo na nulu, dok Galad okrutno deli žene po osnovu reproduktivne sposobnosti. Režimska elita sebi dodeljuje plodne žene za sluškinje, primorane da nose decu jalovim suprugama Verskih komandanata. Obezimenjene, one se identifikuju samo u odnosu na muškarca kom služe…
Jedi, moli, voli

Svetski bestseler po kojem je snimljen istoimeni film sa Džulijom Roberts u glavnoj ulozi. Iako bi većina muškaraca zavrtela glavom i odmahnula, misleći: „Ma, klasična ženska limunada“, trebalo bi da najpre daju šansu ovom štivu i shvate ga kao upozorenje. Ako je Margaret Atvud u „Sluškinjinoj priči“ dala sumornu sliku žene kao instrumenta za produženje ljudske vrste, Elizabet Gilbert je opisala šta se desi kada se žena „probudi“ i osvesti svoje potrebe.

Prst na čelo!
Drski saputnik

Korica knjige vam sve govori. A kad zavirite na treću stranu knjige, tamo gde stoji naziv romana u originalu, videćete da je originalan naslov toliko koketan da ga je bilo teško preneti na srpski: Cocky Bustard. I, šta da vam kažemo, čitateljke su oduševljene. Kažu da u se lako poistovetile sa junacima, da nisu mogle da odlože knjigu i da će nastaviti da čitaju romane ove dve autorke.

A da biste još bolje shvatili zašto se ova knjiga nalazi među našim preporukama, pročitajte i ovaj zanimljiv tekst.
O ljubavi

Prožeta ne samo naučnim tumačenjima ljubavi, nego i povremenim matematičkim formulama, ilustracijama i dijagramima koji se savršeno uklapaju u sagledavanje ljubavnih odnosa, ova knjiga se dotiče i požude, erotike, seksa, materijalističke strane ljubavnog odnosa, a posebno onih prelomnih momenata kada se žudnja pretvara u paranoju, kada prevelika ljubav počne da se suzbija svađama i sukobima, a na kraju naša autodestrukcija počne da se doživljava kao jedina adekvatna kazna onome ko nas je prevario i ostavio da patimo u ljubavi za koju smo pritom očekivali nagradu. Neverovatno zanimljivo i prosvetljujuće!
Ne tako savršena mama

Budući i sadašnji očevi, pre nego što počnete da mislite da je majka vaše dece neprepoznatljiva osoba, žena kojom se niste oženili ili je izabrali za partnerku, pročitajte ovu knjigu. Shvatićete šta je uzrok njene iritabilnosti i da joj je potrebna uteha, ali i priznanje da savršena mama ne postoji. I da je materinstvo težak zadatak za koji nas niko nije pripremio. Ova knjiga pruža instant uvid u to kako se žene osećaju kad postanu majke, pa ne propustite da ih upoznate možda bolje i od njih samih.

A uz to ćete se i grohotom smejati!
Pravilna linija ishrane

Možda ste negde već čuli za ovaj naslov. Možda vam je partnerka već podmetnula ovu knjigu. Iako mahom žene brinu više o zdravlju i ishrani od muškaraca, zašto se ne biste i sami pozabavili ovom temom?

Delovaće vam možda teško ili ambiciozno, ali će vaši pokušaji da uvedete pravilan način ishrane i života svakako imponovati vašoj partnerki, sestri, mami pa čak i deci. Budite vesnik nove životne etape, unesite zdravlje u svoj čitalački univerzum!

I uživajte u čitanju!

18.04.2024.
18.04.2024.