Laguna - Din Nikolson - Knjige o kojima se priča
Din Nikolson

„Ja sam Din i 1. septembra 2018. godine krenuo sam iz svog rodnog grada Danbara, u Škotskoj, sa željom da biciklom obiđem svet. Mesto u kojem sam odrastao je divan primorski grad na istočnoj obali Škotske. Kao klinac leta sam provodio skačući u more sa dokova u luci i kampujući u šumi. Volim životinje; sve vrste i sve rase životinja. Volim ih otkad znam za sebe. Kad sam bio mali imali smo predivnog psa ptičara. Zvao se Til. Prošli smo zajedno kroz gomilu avantura. Godinama sam radio sa životinjama na lokalnoj farmi i oduvek sam želeo da vidim svet. U svojim dvadesetim uputio sam se u jugoistočnu Aziju i tamo iznajmio moped. Uživao sam u tome što sam mogao da upoznam lokalne zajednice i u potpunosti iskusim različite načine života u različitim zemljama. Jedne noći, s najboljim drugarom Rikijem, došao sam na ideju da biciklom proputujemo svet. Napravili smo plan. Tokom leta smo pripremili sve što nam je bilo potrebno i krenuli prvog dana septembra, najpre biciklovima ka jugu Engleske, a onda smo uhvatili trajekt do kopnenog dela Evrope.

Tri meseca i devet zemalja kasnije, dok sam se približavao bosansko-crnogorskoj granici, čuo sam mače kako mjauče na sav glas. Jurilo je za mnom pokušavajući da mi privuče pažnju. Bili smo na samo dvadesetak kilometara od najbližeg grada, a mače je bilo pitomo i neverovatno gladno, tako da je bilo očigledno da ga je neko namerno izbacio na ulicu.

Narednih dana smo se zbližili; mače i ja. Po njegovoj borbenosti i ljupkosti bilo je jasno da ima osobine lavice. I to je presudilo. Zvaće se Nala. Rešeno je – Nala je moja nova saputnica, putuje na čelu bicikla, a pred njom je ceo svet.

Od tog momenta društvene mreže su nam eksplodirale. Sajt Dodo je objavio priču o nama u videu koji je pogledan 130 miliona puta, a svetski mediji počeli su da prenose našu avanturu. Širenjem naše priče, širila se i neverovatna podrška koju smo dobijali od naših pratilaca na Instagram i Jutjub kanalu @1bike1world.“

O „Nalinom svetu“ i svetu Dina Nikolsona

21.04.2023.
Kada je Din Nikolson iz Škotske krenuo na putovanje biciklom oko sveta, očekivao je da će saznati nešto više o našoj planeti, a možda doživeti i neku avanturu. Nipošto nije očekivao da će sresti mač...

Din Nikolson: Moj ljubimac i ja

19.05.2023.
Slučaj tridesetpetogodišnjeg Škota Dina Nikolsona iz Danbara i njegove mačke Nale, riđodlake, zelenooke Hercegovke iz okoline Trebinja, ruši sve stereotipe o odnosu „ljubimca“ i „vlasnika“. Oni su „pa...
više

Upoznali smo Nalu i Dina!

25.04.2023.
  Kada ljubav prema životinjama i avanturu zvanu „put oko sveta biciklom“ pretvorite u knjigu, onda imate bestseler, a on se zove „Nalin svet“. To je potvrđeno na predstavljanju srpskog izdanj...

„Nalin svet“ Dina Nikolsona u prodaji od 21. aprila

18.04.2023.
Velika Instagram senzacija Nala junakinja je izvanredne knjige Dina Nikolsona koja će vas osvojiti od prve stranice. Kada je tridesetogodišnji Din odlučio da svoj život u Škotskoj zameni putovanjem...
više

Ekskluzivno! Upoznajte Instagram senzaciju Nalu i Dina Nikolsona, autora knjige „Nalin svet“ 24. aprila

24.04.2023.
U ponedeljak 24. aprila od 18 sati u kafeteriji Bukmarker knjižare Delfi SKC biće predstavljena knjiga „Nalin svet“ Dina Nikolsona, koji će zainteresovanim posetiocima odgovarati na pitanja, a svi pri...
više
o romanu belo se pere na devedeset slovenačke autorke bronje žakelj 25 aprila u knjižari delfi skc laguna knjige O romanu „Belo se pere na devedeset“ slovenačke autorke Bronje Žakelj 25. aprila u knjižari Delfi SKC
24.04.2024.
Slovenačka autorka Bronja Žakelj, koja u prestonicu Srbije dolazi uz podršku ambasade Republike Slovenije, predstaviće beogradskim čitaocima roman „Belo se pere na devedeset“ u četvrtak 25. aprila od ...
više
novo izdanje zapisa na stubu, jerusalimskom selimira radulovića laguna knjige Novo izdanje „Zapisa na stubu, Jerusalimskom“ Selimira Radulovića
24.04.2024.
U štampi će se uskoro naći drugo izdanje „Zapisa na stubu, Jerusalimskom“ Selimira Radulovića, dobitnika nagrade „Meša Selimović“. Kada pročitamo pesme iz nove knjige Selimira Radulovića, i njima prid...
više
roman o tinejdžerima kakav još niste pročitali ko zna šta će od mene biti ivane lukić u prodaji od 25 aprila laguna knjige Roman o tinejdžerima kakav još niste pročitali – „Ko zna šta će od mene biti“ Ivane Lukić u prodaji od 25. aprila
24.04.2024.
Zabavan, podsticajan i važan – takav je roman za tinejdžere Ivane Lukić „Ko zna šta će od mene biti“, napisan u interesantnoj formi, na mobilnom telefonu. Šesnaestogodišnji Luka ne voli fudbal i ne...
nedeljnik u knjižarama delfi laguna knjige Nedeljnik u knjižarama Delfi
24.04.2024.
Novi broj lista Nedeljnik je na kioscima, a od petka ga možete kupiti za samo 29 dinara u svim knjižarama Delfi širom Srbije uz kupovinu bilo koje Lagunine knjige, knjige drugih izdavača ili proizvoda...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.