Laguna - Bukmarker - Laguna – superbrend Srbije - Knjige o kojima se priča
Nova epizoda podkasta svake srede u 20 sati na našem Jutjub kanalu
VestiIntervjuiPromocijeAkcijeKnjiževni klubPrikazi#knjigoljupci#TriRajkeVideoPodkastNagradeKalendar

Laguna – superbrend Srbije

U četvrtak, 25. aprila, održana je svečana dodela nagrada Corporate Superbrands Serbia 2012–2013 u hotelu „Metropol“ na kojoj je Laguna proglašena za superbrend iz Srbije.



Izdavačka kuća Laguna zadovoljila je sve kriterijume za dobijanje statusa superbrenda Srbije, zasnovanog na tri glavne osobine:

• Prepoznatljivost i ugled
• Dugogodišnja doslednost i pouzdanost
• Korporativna odgovornost, odnosno odgovorno poslovanje

Selekcija kompanija se vršila u 34 privredne kategorije obuhvativši najveći deo srpske privrednе scene. Birane su kompanije u sektoru energetike, telekomunikacija, zdravstva, medija i izdavaštva itd. Izbor se vršio u dve faze, kroz glasanje Stručnog saveta od 17 članova i putem ankete javnog mnjenja. Predsednik stručnog saveta je Toplica Spasojević, predsednik ITM-a, potpredsednica prof. dr Ana Trbović, dekanka Fakulteta za ekonomiju finansije i administraciju FEFA i partner EBA.

Pri uručivanju nagrade direktoru izdavačkog preduzeća Laguna Dejanu Papiću Toplica Spasojević je naznačio da pobednik ne samo što je najbolji u svojoj delatnosti već on nudi kupcu uvek više.



Simeon Comokos, direktor TGI Group International i organizator projekta, rekao je da korporativni brendovi takođe daju doprinos koji je veoma važan za brendiranje Srbije na međunarodnom tržištu uz nastojanje da Corporative Superbrands Serbia dobiju još veći publicitet u 90 zemalja u kojima Superbrands institucija postoji od početka devedesetih. Prisutnima se obratio i Stiven Smit, direktor Internacional Superbrandsa, naglasivši da druga knjiga Corporate Superbrandsa u Srbiji označava važnu prekretnicu u razvoju kompanije Superbrands. Takođe je naglasio da svetsko izdanje izlazi 300. put i dosadašnjom podrškom učesnika objavljeno je 15.000 prezentacija vodećih brendova širom sveta i prodato je više od milion primeraka Superbrandsa.



Superbrands je nastao 1994. godine u Velikoj Britaniji i predstavlja vodeću svetsku platformu za promociju brendova radi povećanja informisanosti o brendingu i promoviše tu oblast kroz prepoznavanje i utvrđivanje vodećih međunarodnih i lokalnih brendova u svakoj zemlji članici, kojih ima 90 širom sveta. Superbrands se drugi put organizuje u Srbiji, a prvi put je, kao i sada postigao izuzetne rezultate i interesovanje poslovne i šire javnosti. Poslovno okruženje u Srbiji je izuzetno dobro prihvatilo projekat Corporate Superbrands Serbia 2012–2013, što pokazuje da se poslovni sektor Srbije razvija brzo i efikasno.

Superbrands ima za cilj da prepozna neumorne i stalne uspehe svih onih koji doprinose stvaranju, snabdevanju i promociji vrhunskih brendiranih proizvoda i usluga na domaćem i međunarodnom tržištu.
 
       
        ONO ŠTO NISTE ZNALI
O LAGUNI
  • Veb-sajt Izdavačkog preduzeća Laguna je sa 10.000 jedinstvenih dnevnih poseta najposećeniji izdavački sajt u celom regionu.
     
  • Laguna je objavila knjige više od 100 domaćih autora.
     
  • Na sajtu Lagune, u okviru akcije „Blog dan“, objavljena je prva elektronska knjiga u Srbiji.
     
  • Laguna je na osnovu dobro urađenog prevodilačkog testa angažovala prevodioca Dajanu Milovanov – ispostavilo se da je Dajana u tom trenutku imala četrnaest godina tako da je bila zvanično najmlađi profesionalno angažovani prevodilac i potpuno samostalno je prevela roman za decu Legenda o najgorem dečaku na svetu.
     
  • Lagunin Klub čitalaca je u oktobru 2012. godine dobio 200.000. člana.
     
  • Lagunina Fejsbuk stranica ima preko 120.000 fanova.
     
  • Lagunin štand na Sajmu knjiga u Beogradu svake godine poseti više od 70.000 ljudi.
     
  • Izdavačko preduzeće Laguna u proseku objavi jednu knjigu svakog radnog dana.
     
  • Ako bi se svi Lagunini naslovi objavili u okviru jedne knjige, ta knjiga bi imala 589.574 stranice.


Podelite na društvenim mrežama:

uzbudljiva, duhovita i duboko emotivna priča promocija romana otac bojana ljubenovića 25 decembra laguna knjige Uzbudljiva, duhovita i duboko emotivna priča: Promocija romana „Otac“ Bojana Ljubenovića 25. decembra
19.12.2025.
Promocija romana „Otac“ Bojana Ljubenovića biće održana u četvrtak 25. decembra u 18 časova u kafeteriji Bukmarker knjižare Delfi SKC. Pored autora, o knjizi će govoriti pisac i novinar Vanja B...
više
dženi kolgan u crticama nikada se ne suzdržavajte laguna knjige Dženi Kolgan u crticama: Nikada se ne suzdržavajte
19.12.2025.
Iz razgovora sa Dženi Kolagan upoznaćete njen pristupu pisanju, šta, po njenom mišljenju, ljubavnu priču čini neodoljivom, i kakvi su romantični junaci za koje čitaoci istinski navijaju. Šta va...
više
luis ferante živimo u svetu bez časti laguna knjige Luis Ferante: Živimo u svetu bez časti
19.12.2025.
U majstorski napisanoj knjizi „Borgata“ pisac Luis Ferante razotkriva tajne mafije, ali i iskreno priča o svom iskustvu iz zatvora, gde je i otkrio ljubav prema književnosti. Luis Ferante je intern...
više
prikaz romana tajna božićna biblioteka potraga za knjigom laguna knjige Prikaz romana „Tajna božićna biblioteka“: Potraga za knjigom
19.12.2025.
Roman „Tajna božićna biblioteka“ je najnovije praznično ostvarenje popularne britanske autorke Dženi Kolgan, poznate po toplim romanima u kojima se prepliću knjige, male zajednice, blaga rom...
više

Naš sajt koristi kolačiće koji služe da poboljšaju vaše korisničko iskustvo, analiziraju posete sajtu na sajtu i prikazuju adekvatne reklame odabranoj publici. Posetom ovog sajta, vi se slažete sa korišćenjem kolačiča u skladu sa našom Politikom korišćenja kolačiča.